Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداحافظی سربازان ارتش سرخ با فرمانده.

طرفداری- برانکو ایوانکوویچ پس از چهارسال پر افتخار پرسپولیس را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرده است و بازیکنان پرسپولیس نیز در پست های اینستاگرامی، نسبت به جدایی او واکنش نشان دادند.

سیدجلال حسینی: 

ممنون برای همه زحماتت

شجاع خلیل زاده:

ممنون برای همه زحماتت

محمد انصاری:

ممنون برای همه چی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان مصلح:

اولین بار توی هتل المپیک دیدمش!
یعنی رفتم هتل که بنا به رفاقت قدیمیم محمد انصاری رو ببینم که یهو دیدم بعد چند دقیقه برانکو با مترجمش اصغر نیک سیرت اومدن سمت من و نشستن با من صحبت کردن! اولش تعجب کردم گفتم ایشون منو از کجا میشناسه ؟و با من چه کار داره؟
وسط حرفاش فهمیدم از وینگو بگوویچ و چند تا دیگه از مربی ها و ایجنت های لیگ یکی پیگیر بازی های من توی سپیدرود بوده و ازم میخواد که بیام پرسپولیس.
از اون موقع که یه بازیکن لیگ یکی بودم تا امروز که انواع قهرمانی ها رو به دست آوردم با پرسپولیس حدود دو سال و نیم میگذره!
یادمه بعد اینکه با برانکو صحبت کرده بودم توی راه برگشت از هتل به خونه خوشحال بودم و به مادرم زنگ زدم و گفتم مادر این اتفاق افتاده و چقدر برانکو جنتلمن و با شخصیته!
آره من معتقدم همین شخصیت تنها چیزی بود که اونو از خیلی ها جدا می کرد!
مثل همین عکس ها که آغوشش رو برای من وا کرده و دست نوازش به سرم می کشه!
آقای برانکو برای دوسال تجربه برای دو سال کمک برای دو سال پیشرفت برای همه چیز ازتون ممنونم
امیدوارم دوباره کنارتون بودن رو تجربه کنم

حسین ماهینی:

ممنون برای همه زحماتت

کمال کامیابی نیا:

ممنون برای همه زحماتت

آدام همتی:

سرمربی، جنتلمن، اسطوره، ممنونم

دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز با تشکر از برانکو ایوانکوویچ با سرمربی خود خداحافظی کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است