Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یدالله اکبری پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال درباره حضور استراماچونی بروی نیمکت این تیم به خبرنگار برنا گفت: نباید اشتباه زمان کخ را تکرا کنیم و به نظر من بسیار مهم است که استراماچونی دستیارانی قوی داشته باشد.

وی افزود:در سالی که آقای کخ سر مربی استقلال شد ما می توانستیم به راحتی قهرمان آسیا شویم ، اما متاسفانه مشاوران خوبی کنار او حضور نداشتند و حالا نباید اشتباه گذشته را تکرار کنیم، به همین دلیل است که تاکید دارم بروی حضور مربیان قوی روی نیمکت استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق استقلال و تیم ملی در ادامه عنوان کرد: چند موضوع دیگر نیز اهمیت دارد، استراماچونی مربی با تجربه ای است و نشستن روی نیمکت تیمهای بزرگی را در کارنامه کاری خود دارد، به نظر من تغییرات در تیم باید حداقل باشد و استقلال باید شاکله تیمی خود را حفظ کند.البته ما در بخشهایی هم ضعف هایی داشتیم که باید بازیکنان تراز اول برای آن پستها جذب کنیم. استقلال امسال باید در آسیا حضور قدرتمندانه ای داشته باشد و من به آینده استقلال با این سر مربی ایتالیایی خوشبین هستم و امیدوارم او و سایر بازیکنان بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال خبرگزاری برنا یدالله اکبری استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟

هاشم حیدری بازیکن دهه 70 استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره توقف استقلال در خانه تراکتور اظهار کرد: بازی هیچ کیفیتی نداشت و استقلال اصلاً روز خوبی را پشت سر نگذاشت. آن قدر استقلال محتاط بازی کرد که تراکتور در اواخر بازی این جسارت را پیدا کرد تا بازی هجومی ارائه کند و استقلال خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. استقلال در خطوط میانی و حمله دچار ایراد زیادی است. شاید دست جواد نکونام خالی است و ابزار لازم را ندارد ولی تیمی که صدر جدول است باید رو به بازی هجومی بیاورد نه اینکه به فکر بازی تدافعی باشد. جای تأسف دارد که استقلال در جریان بازی با تراکتور یک حمله ایجاد نکرد.

وی افزود: در شأن استقلال نیست که بازی معمولی انجام دهد و مگر تیم حاضر در لیگ محلات است که چنین نمایشی ارائه می‌کند؟ به غیر از یکی دو تا از مهره‌های استقلال که با جان و دل بازی می‌کنند دیگر مهره‌ها بازی خوبی نمی کنند. تیم‌های مقابل ایراد دارند که نمی‌تواند از استقلال امتیاز کامل بگیرند. اگر تیم نکونام صدر جدول را از دست بدهد دیگر نمی‌تواند آن را پس بگیرد. وقتی صدرنشین است بازی جالبی از استقلال نمی‌بینیم وای به اینکه تیم صدر را از دست بدهد و استرس سراغ تیم بیاید که آن وقت مشکلات بیشتر می‌شود. استقلال مهره کلیدی ندارد که نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد. تنها موقعیت استقلال ضربه کاشته مهرداد محمدی بود که به تیرک دروازه تراکتور خورد. مدل فوتبال استقلال شبیه فوتبال روستایی است. هافبک‌ها اگر باشند یا نباشند فرقی نمی‌کند و فاصله بازیکنان از همدیگر زیاد است. 

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال ناچار شود رو به بازی هجومی بیاورد خط دفاعی تیم آسیب‌پذیر است و این ضعف در بازی برابر مس رفسنجان و شمس آذر مشهود بود. استقلال با آوردن ماشاریپوف هم کماکان با مشکل بازی‌سازی مواجه است. وینگرهای این تیم در حملات اضافه نمی‌شوند و موقعیت برای مهاجمان ساخته نمی‌شود. آرش رضاوند در تمام بازی‌ها فیکس است و چه گلی به سر استقلال زده که همیشه در ترکیب است؟

حیدری تاکید کرد:دیگر هافبک‌ها هم مهاجمان را تغذیه نمی‌کنند. لیگ برتر ما لیگ معجزه‌هاست که تیم نکونام هفته‌ها در صدر جدول ایستاده، تیمی که همانند تیم‌های ته جدولی بازی می‌کند. شاید در پایان فصل استقلال قهرمان هم شود ولی چه ارزشی دارد؟ فقط ثبت آمار قهرمانی که ارزشی ندارد برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد. پرسپولیس به آلومینیوم هم که باخت هجومی و زیبا بازی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس