Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@14:44:35 GMT

جزئیات سفر مهم شمخانی به روسیه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۸۹۳

جزئیات سفر مهم شمخانی به روسیه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به دعوت رسمی پاتروشف همتای روس خود ،فردا،سه شنبه ۲۸ خردادماه برای حضور و سخنرانی در دهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی امور امنیتی کشورهای جهان به روسیه سفر می کند

در اجلاس امنیتی ۲ روزه که از تاریخ ۲۸ خرداد در شهر اوفا در جنوب روسیه برگزار می شود نمایندگان عالی کشورهای مختلف از ۵ قاره جهان در خصوص مهمترین موضوعات مشترک در حوزه امنیت بین الملل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو و رایزنی های دوجانبه به منظور ارائه و بررسی ابتکارات مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی با برخی کشورهای حاضردر نشست به منظور اشتراک مساعی برای مقابله و مدیریت تهدیدات امنیتی از دیگر برنامه های کاری دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در جریان این سفر است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی کشورهای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ حضور دارد، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات حاضر در این نشست با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در این نشست و همچنین نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در رأس هیأتی وارد سن‌پترزبورگ شد.

وی همچنین دیروز با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و به خصوص توافقنامه امنیتی ایران و عراق به گفت‌وگو پرداخت.

احمدیان همچنین امروز در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ سخنرانی و یک بسته پیشنهادی در پنج بند ارائه کرد. وی همچنین امروز با دبیر کمیته سیاسی و حقوقی دفتر مرکزی حزب کمونیست چین و مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6088202 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق