Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:20:53 GMT

نادیده‌گرفتن فضای رسانه‌ای، محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۹۷۸

نادیده‌گرفتن فضای رسانه‌ای، محکوم به شکست است

محمد ناظری، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: اهمیت کار فرهنگی و رسانه‌ای امروز بسیار زیاد است؛ چراکه عصر، عصر ارتباطات است و کسی که فضای رسانه‌ای را نادیده بگیرد، محکوم به شکست است.
وی ادامه داد: امروز اهمیت کار رسانه‌ای بیش از عملیات نظامی است؛ چراکه رسانه می‌تواند به افکار عمومی جهت بدهد، نظام‌های جور و ستم را رسوا کند و دنیایی را علیه نظام استکباری بشوراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین سپاه سلمان استان بیان کرد: اگر بر مدیریت رسانه‌ای و برنامه‌سازی رسانه‌ها، دین، اخلاق و فضیلت حاكم شود، قطعاً وضع بشر بهتر از وضع موجود خواهد بود و در چنین شرایطی رسانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز خوشبختی انسان‌ها باشند.
وی افزود: متأسفانه دنیای استکبار امروز بیشترین سوء‌استفاده را از قدرت رسانه می‌کند، به طوری که با امکانات گسترده‌ای که در اختیار دارند، فضای جامعه‌های مختلف را مسموم کرده و با جوسازی، نیات شوم خود را محقق می‌کنند.
ناظری اظهار کرد: گروه تروریستی داعش، گروهی بود که بیشترین بهره را از قدرت رسانه برد؛ این گروه با تبلیغات بسیار در فضای مجازی، از نقاط مختلف دنیا عضوگیری کرد و از سوی دیگر، با انتشار کلیپ‌هایی از جنایات خود، موج اسلام‌هراسی را در دنیا تشدید کرد.
وی فعالان فضای مجازی را افسران جنگ نرم دانست و افزود: ما وظیفه داریم فعالیت هدفمند در فضای مجازی را به‌عنوان یک تکلیف، در دستور کار خود قرار دهیم؛ چراکه خالی کردن فضای مجازی، به معنای واگذاری میدان نبرد به دشمن است.
این مقام نظامی اظهار کرد: دشمن بیدار است و شبانه روز کار می‌کند؛ ما باید هوشیار باشیم چرا که رصد شبانه روزی و دائم اقدامات ما جزو برنامه‌های آن‌ها قرار گرفته است و نباید لحظه‌ای غفلت کنیم.
وی افزود: در گذشته از فعالیت مثلث شوم علیه نظام جمهوری اسلامی یاد می‌کردیم، اما امروز این مثلث شوم به مربع شیطانی تبدیل شده که یک ضلع آن را نظام سلطه به رهبری آمریکا، ضلع دیگرش را صهیونیسم بین الملل و اسرائیل غاصب، در ضلع سوم کشورهای مرتجع عرب به رهبری عربستان سعودی و در نهایت معاندان، منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب تکمیل کننده این مربع شیطانی هستند.
ناظری اظهار کرد: فعالان فضای مجازی به‌عنوان افسران جنگ نرم باید خواست و مطالبه‌های رهبری را عملیاتی کنند که در گام اول ذائقه سنجی دقیق از مخاطب، ضرورتی انکار‌ناپذیر است که پس از آن باید با در نظر گرفتن همه دغدغه‌های رهبری و نیاز روز جامعه برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنند.
جانشین سپاه سلمان استان تأکید کرد: باید در کنار تمامی وظایف محوله در نشر ارزش‌ها و ترویج باورهای ملی و اسلامی قدم‌های بلندی برداریم که در این راه حضور چهره‌های جوان میان فعالان فضای مجازی یک امیدبخشی جدی است که آتش به اختیار و به دور از محصور شدن در چارچوب سازمانی و اداری می‌توانند در راه اعتلای کشور گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا رسانه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در نشست هم اندیشی معاونین و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی و به میزبانی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی افزود: لازم می‌دانم اقدام قاری قرآن این جلسه "معین رنجبر" که چندی پیش در برنامه محفل حضور یافت و به نوعی ایثارگری و گذشت پرسنل فراجا را با فروش هدیه خود و اختصاص مبلغ آن برای آزادی زندانیان؛ یادآوری و تشکر کنم.

سردار رادان در ادامه با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، اظهار داشت: قطعاً دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

سردار رادان با بیان اینکه یکی از کار ویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود اظهار داشت: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، افزود: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع کاملاً اجتماعی و فرهنگی است ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیر گذار همه اینها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه‌های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد: امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد یعنی باید اینها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از اینها برخورد با بی حجابی است.

فرمانده کل انتظامی در پایان آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای زحمتکشان و شهادت برای مشتاقان کرد.

کد خبر 6098227

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد