Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:59:49 GMT

غرق شدن 2 جوان 25 و 34 ساله در رودخانه پلرود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۳۲۵

غرق شدن 2 جوان 25 و 34 ساله در رودخانه پلرود

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " بابک علیزاده " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 2 نفر در رودخانه " پلرود " روستای " گرماب‌دشت " شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران انتنظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های انجام شده مشخص شد 2 جوان 25 و 34 ساله به‌همراه خانوادهایشان برای تفریح به مناطق اشکورات رفته بودند، اقدام به شنا در رودخانه پلرود می‌کنند که بر اثر بی‌احتیاطی و عدم آشنایی با فن شنا غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه به‌علت شدت جریان آب اجساد غرق‌شدگان مفقود شده تصریح کرد: تلاش‌ برای پیدا کردن جسد این 2 جوان توسط پلیس، نیروهای امدادی، بسیج و بومی‌های محلی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان از شهروندان و مسافران خواست: برای شنا در سواحل حتماً از مناطقی که به صورت طرح سالم‌سازی و ایمن ایجاد شده استفاده کرده و از شنا کردن در رودخانه‌های خروشان و دارای عمق زیاد خودداری و به علائم و هشدارهای ایمنی توجه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس مسافران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی