Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@15:17:46 GMT

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها از سوئیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۸۰۲

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها از سوئیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید و تیم ملی ایران هم با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب ۴ امتیاز شد تا بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی رقم بخورد.

پرسپولیس در فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی، ۲ بازیکن داشت که در بیشتر بازی‌ها حضور داشتند و به همین دلیل سرخ پوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها پاداش خواهند گرفت و همچنین با جوایز دیگر، پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده و مدیران این باشگاه درصدد هستند تا با کسب این پول بتوانند در فصل نقل و انتقالات و پرداخت طلب بازیکنان خارجی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه‌های گذشته از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد و تاکید داشتند تا با مذاکره با فیفا طلب شان را بگیرند اما هنوز فدراسیون جهانی فوتبال طلب تیم‌ های ایرانی و پرسپولیس را پرداخت نکرده و سبب مشکلات مالی شده است.

 

در این رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با عباس عراقچی دیدار داشتند و او نیز قول داد تا وزارت امورخارجه کمک کند تا طلب این تیم پرداخت شود.  

 

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره پرسپولی در این باره بیان کرد: مطالباتی از فیفا داشتیم و پیگیر دریافت آن بودیم و با توجه به شرایطی که وجود داشت با مسئولان وزارت خارجه دیداری داشتم و آقای عراقچی نیز دستور دادند از طریق وزارت خارجه این کار انجام شود. از وزارت امور خارجه تشکر می‌کنم  که در حال کمک به پرسپولیس هستند.

 

بر همین اساس، شنیده ها حاکی از آن دارد که به زودی مطالبات فدراسیون و برخی باشگاه ها از جمله پرسپولیس، توسط فدراسیون جهانی فوتبال که مقر اصلی آن در سوییس است به نماینده باشگاه پرداخت خواهد شد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خبرخوش ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود