Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@06:38:10 GMT

کنترل و مدیریت پدیده کودکِ کار یک اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۰۷۸

کنترل و مدیریت پدیده کودکِ کار یک اولویت است

پول‌نیوز - دکتر غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل بانک قوامین گفت: اگر برنامه ریزی و اقدامات عملی  مطلوبی توسط دستگاه‌ها و  نهادهای مسئول در زمینه اقتصادی و اجتماعی انجام بگیرد کمتر شاهد پدیده اجتماعی کودک کار در سطح جامعه  خواهیم بود‌.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، روابط عمومی بانک قوامین در گزارشی از رویداد هنری، ورزشی  که  با شعار نه به کار کودک در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد؛ به نقل از مدیر عامل این بانک اعلام کرد: عمدتاً این کودکان به دلیل مشکلات معیشتی و مالی وارد کار شده و اگر مدیریت صحیحی صورت نپذیرد بعضاً متاسفانه وارد بزهکاری می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با ابراز تاسف از این پدیده ی اجتماعی ناخوشایند تصریح کرد: ضمن لزوم تقویت خود باوری در این کودکان که در این سن کم با غیرت و تعصب عهده دار تامین هزینه زندگی خانواده شدند بایستی اقدامات لازم را جهت کنترل و رسیدگی به وضعیت جسمی و روحی این کودکان در اولویت اجتماعی قرار دهیم.

بر پایه ی این گزارش در مراسمی که در راستای حمایت از کودکان کار و با عنوان پویش صعود با حضور دکتر محمدی معاون اجتماعی شهرداری تهران، گل محمدی رئیس ورزش و جوانان استان تهران، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین و جمعی از ستارگان هنر و ورزش کشور در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد ؛ مدیر عامل بانک قوامین در سخنانی ضمن تقدیر از حامیان این مراسم اظهار امیدواری کرد: انشاءالله زمینه تعلیم و آموزش این کودکان به بهترین شکل فراهم شود و نگرانی جامعه بابت این کودکان عزیز کمتر شود.

این گزارش حاکی است؛ در مراسم مذکور که با حضور کودکان کار در محوطه ی مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین و ورزش و تفریح آنان آغاز شد با دیدار دوستانه فوتبال  هنرمندان به قضاوت علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان  پایان یافت. این برنامه با استقبال جمع کثیری از شهروندان تهرانی موجه شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین مدیریت کودک کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • درآمدی بر روش‌شناسی رئالیسم انتقادی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است