Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:11:28 GMT

شاندیذی: هدفمان حفظ قهرمانی در ایران است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۵۸۷

شاندیذی: هدفمان حفظ قهرمانی در ایران است

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: هدفمان حفظ قهرمانی در ایران است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  حمید شاندیذی در نشست خبری بعد بازی با افغانستان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که سخت ترین بازی‌مان مقابل افغانستان باشد؛ چرا که آنان فوتسال ما را می‌شناسند و با فوتسال ایرانی بزرگ شدند.
وی در خصوص هیجان بالای بازیکنانش، بیان کرد: شرایط بازی به شکلی بود که تعدادی از بازیکنان‌مان هواداران را برای تشویق بیشتر تحریک می‌کردند که رفتار غیرحرفه‌ای و غیر معمول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص استراتژی تیمش در  مقابل افغانستان، گفت: افغانستان تیم بسیار خوب و قدرتمندی بوده که توانایی بالایی دارد و استراتژی ما در این دیدار  به‌جای توپ گیری و پرس، تحت فشار گذاشتن آنان بود.
شاندیذی در خصوص استفاده از  سه بازیکن چپ پا در بازی، گفت: این انتخاب آگاهانه و شاید با برنامه ریزی بود .
وی در خصوص اینکه آیا ایران می‌تواند قهرمان مسابقات شود؟ مطرح کرد: برخلاف تیم فوتسال بزرگسالان که دو رقیب سنتی داریم، در رده سنی زیر ۲۰ سال همه‌ی تیم‌ها خوب هستند  و طوری نیست که از قبل قهرمانی‌مان مسجل باشد. به بچه‌ها گفته‌ام پنج فینال داریم و جا برای اشتباه نیست.
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در خصوص بازی بعدی مقابل لبنان، گفت: لبنان تیم خوب بوده که توانسته به مرحله بعدی صعود کند، ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا این لحظه به لبنان فکر نکرده‌ایم.
همچنین عبدالرزاق ممرک، سرمربی افغانستان در نشست خبری بعد از بازی با ایران، اظهار کرد: به ایران بابت این برد تبریک می‌گویم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. ما می‌خواستیم مساوی گرفته و به عنوان سرگروه صعود کنیم، به خاطر همین بازی پرفشاری بود و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
او افزود: اگر همچون بازی مقابل ایران، بازی‌های بین‌المللی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان خونسردتر عمل می‌کردند و معتقدم ما بیش از هر چیزی به بازی‌های سنگین نیاز داریم.
ممرک درباره پیش‌بینی‌اش از تیم‌های حاضر در مراحل بعدی گفت: با پیش‌بینی اینکه می‌توانیم به مراحل بعدی برسیم، وارد مسابقات شدیم و پیش از مسابقات در بازی دوستانه مقابل ژاپن پیروز شدیم که این موضوع اعتماد به نفس ما را بالا برد. همچنین میدان‌داری در بازی امروز مقابل ایران به من و تیم، اعتماد به نفس و باور داد که می‌توانیم به مراحل بعدی و فینال برسیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی اعتماد به نفس ایران بازی فوتسال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم