Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه جلسه قرارگاه رسانه ای مسجد که برگزار شد، با بیان اینکه نظام سلطه از تمام ترفند های خود برای زمین گیر کردن نهضت انقلاب اسلامی استفاده می کند، اظهار کرد: بسیج با درک چنین شرایطی پا به عرصه گذاشته و با بکار گیری راهبردهای فرهنگی و اقتصادی در جهت مقابله با نظام سلطه قد علم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظیفه یاوران رسانه بسیج مساجد ومحلات افزایش بصیرت مردم، تربیت کادر خبرنگاران انقلابی، ترویج گفتمان مسجد محوری میباشد، عنوان کرد: دشمنان جهت مدیریت افکار عمومی با استفاده از هجمه های فرهنگی بر آمده اند و رسانه قوه ای نیرومند برای مقابله با جنگ نرم است.
سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی گفت: امروزه رسانه ها نقش بسیار تاثیر گذاری را در شکل دهی فرهنگ و شخصیت آحاد یک جامعه به عهده دارند. شاید تا سه دهه پیش نمی توانستیم تاثیر فضای مجازی را تا به این حد مشاهده کنیم. حدی که تا درون خانواده هایمان هم رسوخ کرده و به روش های گوناگون، پیام های مختلفی را بیان می کند که در صورت عدم آگاهی های لازم، این پیامها می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث فروپاشی فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ما شود. اهمیت موضوع رسانه را می توان از جمله معروف مقام معظم رهبری در خصوص یکی از ابزار رسانه که "اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است" هم استنباط کرد .
فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: اینکه میگوییم بسیج مساجد، به این معنی است که بسیج وقتی می تواند رسالت اصلی خود را ایفا کند که در مساجد حضور داشته باشد و بنا به گفته مقام معظم رهبری(دام ظله) ، همه امور باید از مسجد اداره شود. این امور مربوط به محل می شود و چه محلی امن تر و با صفا تر از مسجد که دل های عاشق و مومن را به هم گره زده است. قطعا به همین دلیل بوده که امام راحل(ره) ، پایگاه بسیج را در مساجد قرار دادند تا پایگاهی باشد برای رفع بسیاری از مشکلات محل و یاوری باشد برای همه نیازمندان و موتور محرکه ای باشد برای انقلاب. امام خمینی (ره) فرمودند، مسجد سنگر است و باید این سنگر ها را حفظ کرد. با توجه به وجود چنین رسالت بزرگی برای یاوران رسانه، شکی نیست که رسانه این سازمان به عنوان تابلو اطلاع رسانی و پل ارتباطی بسیجیان ، نقش مهمی را به عهده خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام در پایان افزود:یاوران رسانه مساجد، رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد. چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای هر مسجدی ، رسانه آن مسجد می باشد که می توان آن را حساس ترین بخش در گفتمان مسجد محوری دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک

رشد ۳۰ درصدی مستمری مددجویان، اقلام دارویی ممنوعه برای حجاج، حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، رشد 30 درصدی مستمری مددجویان، اقلام دارویی ممنوعه برای حجاج، حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است.در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان/رشد 30 درصدی مستمری مددجویان

علیرضا آنجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال 1403 جهت اجرای بخشی از قانون حمایت از حقوق معلولان و به استناد ماده 30 همان قانون ردیف جداگانه بودجه‌ای پیش‌بینی شده است. همچنین برای اولین بار افزایش مستمری مددجویان که معادل 30 درصد بوده است در فروردین ماه سال جاری اعمال شد و از طریق سازمان هدفمندسازی به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شد.

همراه داشتن 14 قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است

سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت/ به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول امسال

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 1403 نهایی می‌شود. همچنین بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت.

سلاجقه: حدود 60 میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پی سرریز شدن سد کجکی با توجه به بارش موجود در افغانستان و حقابه ایران از هیرمند گفت: حدود 50 تا 60 میلیون متر مکعب آب رهاسازی شده که با رایزنی‌های مستمر با این کشور بیشتر خواهد شد.

کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال/مرگ روزانه به‌طورمتوسط 53 نفر در تصادفات

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا از مرگ 1065 نفر در حوادث رانندگی ایام نوروز خبر داد و گفت که این آمار در مقایسه با نوروز سال گذشته، 9.4 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان