Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات المپیاد طرح "دادرس" با شرکت ۱۴۰ دانش‌آموز در استان گلستان آغاز شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، محمدعلی هروی صبح امروز در مراسم روز نخست مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات آماده با اشاره به حادثه‌خیز بودن استان گلستان، اظهار داشت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات المپیاد طرح "دادرس" با رقابت 140 نفر در قالب 10 تیم برتر دادرس مرحله شهرستانی در اردوگاه کشوری دلند جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های گنبدکاووس، کلاله و مینودشت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم آزادشهر براساس ارزیابی‌های کمیته اجرایی و فنی و داوری به عنوان بشردوست‌ترین تیم معرفی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به اینکه این  طرح با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: تیم دادرس گنبدکاووس نماینده استان گلستان در مرحله کشوری هفتمین المپیاد آماده خواهد بود.

طرح ملی «دادرس» در 21 مدرسه با نیازهای ویژه کردستان اجرایی شدهلال احمر زنجان، استان نمونه در اجرای مانور زلزله مدارس شدکسب رتبه نخست هلال احمر زنجان در جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده

احسان گوهری‌راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان هم در این مراسم گفت: در راستای تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال‌احمر شاهد برگزاری طرح ملی دادرس(دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در مدارس دوره اول عمومی دبیرستان با هدف خودامدادی و آموزش مباحث‌پایه امداد و کمک‌های اولیه هستیم.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه مهارت‌آموزی رسالت ویژه‌ای را دنبال می‌کند که در این میان طرح ملی دادرس یکی از راهبردهای  پیگیری عملیاتی‌سازی سند تحول در حوزه‌های خودامدادی و آمادگی کامل در مواجهه با حوادث در میان دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: آموزش و پرورش در تلاش برای تربیت و آموزش همه جانبه دانش آموزان است و این آموزش در مساله اجتماعی و مهارت‌آموزی است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی عصر سه شنبه چهارم ماه در آئین اختتامیه دوره‌های امداد و نجات پسران در بندرعباس، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان این جمعیت در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ می‌کنند تا اگر نیاز بود اقدام عملی داشته باشند.

وی افزود: انسان باید در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ کند چرا که به طور کلی انسان در این دنیا مسافر است و همیشه باید برای سفر کردن به سرای آخرت آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: نوجوانان و جوانانی که این احساس نیاز را کرده‌اند که در دوره‌های امداد و نجات شرکت کنند به اهداف بزرگ‌تری می‌اندیشند چرا که آن‌ها می‌خواهند راه نجات‌گری را پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوره‌های امداد و نجات، گفت: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر بر هر کسی ضروری است چرا که این دوره‌ها تمرین مسئولیت پذیری و علاوه بر اینکه در شرایط بحران کم حال دیگران است در زندگی نیز به کمک می‌آید.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است مسئولان از طریق فرهنگ سازی جوانان و نوجوانان را نسبت به شرکت در دوره‌های امداد و نجات ترغیب کنند و بسترهای حضور حداکثری جوانان در این دوره‌ها فراهم شود.

کد خبر 6087001

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان