Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@00:01:49 GMT

جمع آوری۵۰ هزار سند مکتوب دفاع مقدس درآموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۳۸۷

جمع آوری۵۰ هزار سند مکتوب دفاع مقدس درآموزش و پرورش

واقعی گفت: تاکنون ۵۰ هزار سند مکتوب درخصوص نقش آفرینی فرهنگیان و دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس توسط آموزش و پرورش استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، «محمد علی واقعی» با بیان این خبر اظهار کرد: این اسناد در عرصه اعزام، کمک های آموزش و پرورش، مجتمع های آموزشی رزمندگان در ایام دفاع مقدس، ستاد پشتیبانی جنگ آموزش و پرورش خاطرات شهدا، آزادگان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دانش آموز و فرهنگی و مکاتبات اداری آموزش و پرورش در زمینه دفاع مقدس طبقه بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اتمام کار جمع آوری اسناد مکتوب آموزش و پرورش در 12 شهرستان و منطقه استان، تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی نگارش مقاله مربوط به مدخل آموزش و پرورش در کتاب دایره المعارف دفاع مقدس استان را بر عهده دارد که به منظور تدوین آن طرح پژوهشی نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس توسط  فرهنگیان پیشکسوت، اندیشمند، صاحب قلم وصاحب ذوق هنری در حال انجام است.

 

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تدوین این طرح پژوهشی برای چاپ در دایره المعارف دفاع مقدس استان نیمه دوم سال جاری به اتمام رسیده و آماده چاپ شود.

 

واقعی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانش آموز و فرهنگی استان حق بزرگی برگردن نظام تعلیم و تربیت خراسان جنوبی دارند، ابراز داشت: آموزش و پرورش خراسان جنوبی با توجه به رسالت خود و با بسیج تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، در راستای حفظ و انتقال ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه ها حضور فعال دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حفظ، ترویج، تعمیق و اشاعه دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مهم ترین رسالت دستگاه تعلیم و تربیت استان دانست و تأکید کرد: امیدواریم که این حرکت بیش از پیش موجب تبلیغ و ترویج مکتب ایثار و شهادت در جامعه بویژه در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب شود.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز دهه کرامت دهه کرامت در فارس جشن های دهه کرامت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استاندار خراسان جنوبی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی