Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین نشست تاریخ شفاهی ترور با موضوع تاریخ شفاهی ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ ساعت ۱۷ تا ۲۰ فردا (سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه) در تهران برگزار خواهد شد.

این نشست به همت بنیاد هابیلیان و در راستای راه اندازی ستاد دبیرخانۀ بازخوانی دهۀ شصت و ثبت تاریخ شفاهی این دهه مظلوم در سی‌وهشتمین سالگرد شورش مسلحانۀ منافقین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست آقایان جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار یوسف فروتن اولین سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  آیت گودرزی از مسئولان کمیته انقلاب اسلامی، حمید داودآبادی نویسنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان به عنوان مهمان حضور خواهند داشت و سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، اعضای گروهک منافقین در ساعت ۴ بعدازظهر شنبه ۳۰ خرداد ۶۰ با انواع سلاح‌های سرد اعم از تیغ موکت‌بری، چاقو، قمه، ساتور و پیچ گوشتی به جان مردم افتادند و دست‌کم ۲۴ نفر را در تهران به‌شهادت رساندند و صد‌ها تن دیگر را نیز مجروح ساختند. این جنایت فجیع در حالی صورت گرفت که مسعود رجوی به هوادارانش گفته بود که ظرف چند ساعت تمامی کمیته‌ها را تسخیر کنند؛ اما بعد مشخص شد که او در محاسباتش دچار اشتباه شده و ظرف چند ساعت این مانور مسلحانه شکست خورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان