Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:31:27 GMT

ساعت کاری ادارات استان اردبیل تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۸۵۷

ساعت کاری ادارات استان اردبیل تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از تغییر ساعت کاری ادارات و تمام دستگاه های اجرایی استان از ۲۷ خردادماه تا پایان مردادماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، یعثوب نژادمحمد شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مدیریت مصرف برق و موافقت استاندار اردبیل از ۲۷ خردادماه تا ۳۱ مرداد ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یک ساعت زودتر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت کاری ادارات از شنبه تا چهارشنبه ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و روز پنجشنبه از ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ می‌باشد.

معاون استاندار اردبیل گفت: کلیه ادارات استان اردبیل موظفند ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق در پایان وقت اداری اعلام شده نسبت به خاموش نمودن کلیه سیستم‌های روشنایی، سرمایشی و سایر مصارف اقدام نمایند.

گفتنی است، فعالیت‌های کلیه مراکز خدمات‌رسانی امدادی و درمانی با تاکید بر مدیریت مصرف برق طبق روال عادی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل