Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با وجود اينکه چندي پيش خبر توافق نهايي سيد مهدي رحمتي با پديده عنوان شد و ديروز يکشنبه کاپيتان فصول اخير استقلال به طور رسمي با اين باشگاه مشهدي قرارداد بست، اما همچنان پس از آن شايعاتي مبني بر جدايي سيد حسين حسيني از جمع آبي پوشان در برخي رسانه‌ها مطرح شد.
به گزارش آريا، بدون ترديد يکي از دغدغه‌هاي سيد حسين حسيني عدم وقوع اتفاقات دو سال اخير بود که باعث شد تا دو تورنمنت ملي بزرگ را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جدايي کاپيتان آبي‌ها و رفتن رحمتي، حسيني پاي ميز مذاکره با مسؤولان باشگاه استقلال نشست. در حالي که احتمال مي‌رفت حسيني يکي از اولين تمديدي‌هاي استقلال باشد، اما اين اتفاق نيفتاد و شب گذشته نيز خبري عنوان شد تا روند مذاکرات اين دروازه‌بان با مسؤولان باشگاه استقلال را به شکل ديگري نشان بدهد جايي که عنوان شد اين دروازه‌بان مبلغ درخواستي بالايي براي تمديد قرارداد داشته است.
ساعاتي بعد، سيد حسين حسيني به اين خبر واکنش نشان داد و در پيامي نوشت: «متاسفم براي خبراي دروغ و تاسف براي کساني که مي خواهند من را روبروي شما قرار دهند. بنده با باشگاه توافق کردم.» اين واکنش حسيني نشان مي‌دهد او ضمن توافق با مسؤولان استقلال، مذاکرات‌اش را ادامه خواهد داد و درصورت به نتيجه رسيدن با آنها، قراردادش را تمديد مي‌کند، اتفاقي که تنها يک امضا با نهايي شدن آن فاصله وجود دارد.
اما حالا  علي خطير معاون ورزشي و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سايت رسمي اين باشگاه، درباره آخرين وضعيت مذاکرات اين باشگاه با سيد حسين حسيني، وريا غفوري، علي کريمي و پژمان منتظري گفت: پژمان  منتظري فعلا در ايران نيست و منتظريم بعد از حضورش در تهران، با وي وارد مذاکره شويم اما درباره وريا غفوري، سيد حسين حسيني و علي کريمي بايد بگويم که مدير برنامه هر سه بازيکن يک نفر است و ما طبق مصوبه هيات مديره محترم با حضور اقايان سعادتمند و منزوي نمايندگان محترم هيات مديره با او جلساتي داشته‌ايم. همانطور که مي‌دانيد باشگاه استقلال متعلق به هواداران است و ما به عنوان خدمتگزاران انها، بايد بدون واسطه و شفاف گزارش دهيم و حرفه اي عمل کنيم.
او افزود: وريا غفوري بازيکن ملي پوش و پر تلاش استقلال است. نظر هيات مديره، مديرعامل و هواداران عزيز روي حفظ ايشان است. با اينحال وريا درخواستي مبني بر قرارداد سه ساله و دريافت حدودا نود ميليارد ريال براي سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هيات مديره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازيکنان بالاي سي سال قراردادي بيش از يک فصل منعقد نشود. از طرفي فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستي ورياي عزيز، زياد است. از آنجايي که درآمد اسپانسري باشگاه استقلال نسبت به سال گذشته نه تنها افزايش پيدا نکرده بلکه هزينه‌هاي باشگاه با توجه به نوسانات نرخ ارز، با افزايش رو به رو شده، تا اين لحظه امکان عقد قرارداد با ايشان ميسر نشده است. ما به ايشان اعلام کرديم که شان باشگاه و هوادارانش بسيار اهميت دارد و خواسته هواداران از هر نامي بزرگتر است. چنانچه در ادوار گذشته بازيکنان‌ بزرگي از استقلال جدا شده‌اند و تنها نام بزرگ استقلال بوده که باقي مانده است. لذا به وريا فرصت 24 ساعته‌اي داديم تا نظر خود را با توجه به شرايط باشگاه استقلال اعلام کند. در ضمن بايد بگويم با توجه به تلاش‌هاي اين دوستان در فصل گذشته، هيات مديره محترم مساعدت ويژه‌اي درباره مبلغ قرارداد دوستان کرده است. با اينحال فاصله پيشنهادي انها و باشگاه کماکان زياد است.
خطير درباره حسيني هم گفت: حسيني کسي است که از استقلال به تيم ملي رسيده است. او در مذاکره اوليه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطي مبني بر عدم حضور سيدمهدي رحمتي مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اينکه باشگاه شرط و شروطي را از هيچ بازيکني قبول نمي‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اينکه بعد از بحث جدايي مهدي رحمتي و پيوستنش به پديده، عملا شرط مد نظر منتفي و مذاکرات مجددا آغاز شد اما ايشان افزايش سه برابرى نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از ٦٠ ميليارد ريال براي دو فصل به اضافه پاداش و شرايط غير قابل قبول و در شأن باشگاه را به ميان آورد. ضمن اينکه او اعلام کرد که بايد طلبش از استقلال نقدا تسويه و 40درصد از قرارداد فصل بعد را به صورت پيش پرداخت، دريافت کند و....... درباره ايشان هم مثل وريا، شرايط باشگاه توضيح داده شد ولي با وجود حمايت هيات مديره و مساعدت آن‌ها، رقم درخواستي حسيني فاصله زيادي با استقلال دارد و به ايشان هم 24 ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد.
وي درباره علي کريمي اظهار کرد: علي کريمي درحال بررسي پيشنهادات خارجي خود بوده و منتظر وي هستيم. لازم است تکرار کنم که منافع باشگاه و هواداران استقلال بيش از هرچيزي براي ما اهميت دارد. تمام هواداران و مسئولان استقلال تمايل دارند تا بازيکنان خوب و پرتلاش استقلال در سال‌هاي اخير با رعايت ضوابط و قوانين در اين تيم بمانند. مطالب ياد شده بر مبناي پاسخگويي شفاف و صادقانه به هواداران عزيز عرض شده و اميدواريم بازيکنان نيز با درک شرايط استقلال و علاقه هواداران، ظرف 24 ساعت آينده پاسخ خود را به باشگاه اعلام کنند تا بيش از اين فرصت آماده سازي را از دست ندهيم.
معاون ورزشي باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که در صورت پاسخ ندادن اين بازيکنان و يا جواب رد آنها به استقلال، چه اتفاقي مي‌افتد، گفت: چون حفظ شان باشگاه و منافع تيم براي همه اولويت دارد ، ما بلافاصله وارد مذاکره با گزينه‌هاي ديگري مي‌شويم.
خطير در پايان و درباره بازيکنان در آستانه حضور در استقلال گفت: ما تا به امروز با 5 بازيکن جديد به توافق نهايي دست يافته‌ايم که به وقت مقتضي توسط مديرعامل محترم باشگاه استقلال معرفي مي‌شوند.
وي در پايان از هماهنگي کامل مسئولين باشگاه و اعضاى محترم هيأت مديره با استراماچوني سرمربي جديد تيم درباره  ورودي و خروجي بازيکنان خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسيني وريا خطير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهمترین بحث درخصوص این روزهای باشگاه استقلال به انتخاب جانشین علی خطیر بازمیگردد. پس از برکناری شبانه مدیرعامل آبی ها که با امضای سه عضو هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفت، همه در انتظار تصمیم نهایی پتروشیمی خلیج فارس هستند تا به عنوان مالک باشگاه، مدیر جدید استقلال را انتخاب کند.

به نقل از ورزش سه در مقطع فعلی، زمام امور در باشگاه استقلال به دست فرشید سمیعی سپرده شده است. عضو هیئت مدیره آبی ها که در مقام سرپرست مدیرعاملی آبی ها بر کارهای مدیریتی نظارت دارد و حتی خود او نیز شانس این را دارد که در قامت مدیرعامل جدید استقلال، جانشین خطیر شود.

با این وجود و پس از برکناری خطیر، بحث و گمانه زنی درباره انتخاب جانشین وی نیز افزایش یافت و نام های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. نام تعدادی از مدیران مختلف که پیش از این نیز تجربه نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند به همراه نفرات دیگری که در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بوده‌اند، در میان کاندیداها دیده می شود.

یکی از این اسامی، مصطفی آجورلو است. فردی که در دوره مدیریتی او، استقلال توانست به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست یابد و به یکباره در میانه های نیم فصل نخست لیگ قبل، از کار برکنار شد و جای خود را به علی فتح الله زاده داد. برکناری پرحاشیه آجورلو با واکنش های زیادی همراه شد و از آنجایی که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو همواره در دوره مدیریتی آجورلو از وی تعریف و تمجید کرده اند، سبب شده تا نام او به عنوان یکی از کاندیداها مطرح شود بخصوص اینکه او رابطه بسیار خوبی نیز با جواد نکونام دارد.

نام دیگری که همواره در این سالها به عنوان گزینه مدیریت استقلال مطرح شده، سعید آذری است. مدیر سابق ذوب آهن و فولاد که دست بر قضا از مقبولیت خاصی نیز میان هواداران استقلال برخوردار است. حتی پیش از نشستن علی خطیر روی صندلی ریاست، او یکی از جدی ترین گزینه های مدیریت باشگاه بود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اما آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها این قدرت را دارد تا در خصوص مسائل مدیریت و اثرگذار باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. فردی که پیش از این و در سال‌های گذشته علاوه بر سابقه مدیرعاملی باشگاه صبا باتری، حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد. ممکن است حتی خود شهریاری به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه مشغول فعالیت شود و شخص دیگری در سمت مدیرعاملی منصوب شود و عملا امور مدیریتی باشگاه استقلال از فیلتر شهریاری و هلدینگ خلیج فارس رد شود.

به هر شکل تا زمان قطعی شدن انتخاب مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره آبی‌ها باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی که پیش از این نیز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مسائل جاری باشگاه را با هماهنگی با مالک آبی‌ها پیش ببرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902714

دیگر خبرها

  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟