Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:46:01 GMT

صنیعی فر: اسم سرمربی را کانال باشگاه اعلام می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۵۰۱

صنیعی فر: اسم سرمربی را کانال باشگاه اعلام می کند

فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی اعلام کرد که اسم سرمربی این تیم زمانی رسمی می شود که از سوی کانال باشگاه اعلام شود.

به گزارش "ورزش سه"، برخی از کانال های رسمی در مازندران اعلام کرده اند که رضا مهاجری برای هدایت تیم نساجی با این باشگاه به توافق رسیده است. به همین بهانه با فرهاد صنیعی فر تماس گرفتیم که در پاسخ به این سوال که آیا رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی شده است؟ گفت: من فعلا شرایط صحبت ندارم و بعدا در این باره صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در واکنش به این موضوع که کانال های رسمی در مازندران اعلام کرده اند که رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی شده است، گفت: این خبر زمانی رسمی می شود که کانال باشگاه اعلام کند. به واقع هر اتفاقی رخ دهد به طور رسمی از سوی کانال باشگاه به اطلاع هواداران باشگاه خواهد رسید.

نقل و انتقالات 1398 نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نقل و انتقالات 1398 نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند