Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران به مراجعه 550 نفر از شهروندان اشاره و اظهار داشت: بالغ بر 90 درصد درخواست‌های مردمی در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر بوده است. 

اخبار اجتماعی-فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که 70 درصد مراجعه‌کنندگان مرد و 30 درصد زن بوده‌اند به عملکرد پلیس در حوزه امنیت اخلاقی اشاره و تصریح کرد:  همان پلیسی که برای دستگیری سارقان،‌ مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت شب و روز نمی‌شناسند برای ایجاد نظم،‌ امنیت و انضباط اجتماعی و اخلاقی تلاش می‌کند چرا که امنیت ابعاد مختلفی دارد از جمله امنیت روانی،‌ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و اگر یک بخش از امنیت تامین نشود امنیت کل جامعه تکمیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که نگاه پلیس همه‌جانبه است و پلیس تهران با تمام توان کمترین وقوع سرقت در کشور و بالاترین میزان کشف جرم را داشته است، اعلام کرد: پلیس به هیچ و جه در بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی کوتاه نخواهد آمد چرا که تکلیف و وظیفه پلیس است و پلیس به عنوان نماینده مردم و مجری قانون در عرصه امنیت اخلاقی جامعه وارد شده است. 

سردار رحیمی گفت: نگاه ما یکجانبه نیست و در همه ابعاد امنیتی جامعه برنامه داریم از جمله جرائم خشن و پیچیده و باندی تا امنیت اخلاقی و انضباط اجتماعی. 

وی ادامه داد: روسای پلیس‌های تخصصی هم اکنون در این ملاقات مردمی حضور دارند با کمال رأفت، رحمت و محبت با مردم برخورد می‌کنند. 

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: 10 درصد دیگر مشکلات مردم مربوط به پرونده‌هایی درخصوص اقدامات کلانتری‌ها، پلیس‌ آ‌گاهی، پلیس اماکن و دیگر پلیس‌‌های تخصصی بود که با کمال احترام و ادب با مراجعه‌کنندگان برخورد شد. 

وی گفت: قرار بود ملاقات مردمی در مرکز 197 برقرار شود اما با توجه به حجم مراجعات شهروندان مکان ملاقات به مرکز پلیس امنیت اخلاقی ارجاع شد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس سرقت سردار رحیمی پلیس امنیت اخلاقی امنیت روانی سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران