Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:21:10 GMT

استقلال خوزستان جریمه شد / توبیخ برای مربیان سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۵۷۳

استقلال خوزستان جریمه شد / توبیخ برای مربیان سپیدرود

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از فدراسیون فوتبال؛کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری به شرح زیر صادر کرد:

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نساجی مازندران در هفته ۲۷ رقابت‌های لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعار‌های موهن و پرتاب بطری آب به داخل زمین مسابقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم سپید رود رشت به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعار‌های موهن در دیدار برابر فولاد خوزستان باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپید رود رشت برگزار و از سوی داریوش صادقی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال حریف رخ داد وی به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد.

نادر دست نشان و حامد طباطبایی- سرمربی و کمک مربی تیم سپید رود رشت به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شدند.

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری، استفاده تماشاگرانش از شعار‌های موهن، پرتاب سنگ که منجر به مصدومیت شد و پرتاب اشیا به داخل زمین باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم نساجی مازندران به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعار‌های موهن و پرتاب اشیا به سوی تماشاگران در دیدار برابر صنعت نفت آبادان باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی