Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ‌ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی خراسان رضوی باید مضاعف شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در ویژه برنامه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام و رهبری و تجلیل از جوانان کارآفرین و جهادگر بخش کشاورزی اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی باید مبلغ رونق تولید در کشور باشد و باید از نیروهای فناور و کارآفرین این حوزه استفاده شود اما متاسفانه به این حوزه جفا شده است و باید کافی و لازم از جهادگران زحمتکش صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه عملکرد محمود حجتی در دو دولت اخیر و در راس مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی بسیار قابل قبول بوده است و امیدواریم این شیوه مدیریتی را در تمامی وزارتخانه‌‌ها شاهد باشیم و باید از خدا بخواهیم که به مدیران کمک کند تا برنامه‌ریزی درست جهادی داشته باشند و کشور را از نظر اقتصاد مقاومتی متحول کنند.

نماینده ‌ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه باید در کنار رشد تولید به رشد صادرات هم توجه شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با راهکارها و چاره‌اندیشی‌های درست مسئولان در دولت و مجلس مشکلات فعالان و زحمتکشان حوزه کشاورزی برطرف شود.

گروه‌های جهادی کمک‌رسان به سیل‌زدگان لرستان و خوزستان در استان مرکزی تجلیل شدندخسارت سیل و آبگرفتگی در مناطق حاشیه بجنورد؛ گروه‌های جهادی سپاه به میدان آمدنداهواز| گروه‌های جهادی 13 کیلومتر سیل‌بند را در مدت زمان یک هفته تقویت کردند

علم‌الهدی تصریح کرد: از ابتدای خلقت بشر زندگی‌ها در اشکال مختلف گذشته که هیچ چیز از شیرینی‌ها و رنج‌ها باقی نمی‌ماند اما اگر در عرصه زندگی خود کاری پر خیر و همراه با برکت داشتیم که در زندگی دیگران اثربخش باشد، آن اثر و حرکت مثبت تا ابد به عنوان باقیات و صالحات برای آن فرد ثبت و ضبط می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم که رغبت دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بیش از گذشته شود و امیدواریم که ستادهای پشتیبانی گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها فعال‌تر از گذشته در امر حمایت از کشاورزان زحمتکش که یکی از جهادگران واقعی این مرز و بوم هستند تشکیل شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به طرح پایلوتی که امسال در استان اجرا می‌شود، گفت: طرح «جهادگران کارآفرین» به منظور استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی قرار است که جهادگران را برای اشتغال‌زایی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی در مناطق مختلف استان به‌ویژه در مناطق محروم خراسان رضوی کمک کنند و از متولیان فعال در این حوزه همچون سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مجموعه‌های متولی تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است