Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:50:06 GMT

«آبی مایل به صورتی» تمدید شد/ اجرا تا ۱۶ تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۷۷۹

«آبی مایل به صورتی» تمدید شد/ اجرا تا ۱۶ تیرماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «آبی مایل به صورتی» به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان که از ۱۶ خرداد در تماشاخانه سپند روی صحنه رفته است و قرار بود زودتر از موعد اجرای خود را در ۳۱ خرداد به پایان برساند پس هماهنگی های صورت گرفته با گروه اجرایی و درخواست تماشاگران تا ۱۶ تیر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا آناهیتا اقبال نژاد، مرضیه بدرقه، عاطفه رضوی، امید سلیمی، بهنام شرفی، محمد هادی عطایی، آیه کیان پور، امین میری، (بازیگر نوجوان) یاسمن رادمنش هستند. حمیدرضا آذرنگ نیز گفتار متن نمایش را انجام می‌دهد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح صحنه رضا مهدی زاده، طراح گریم ماریا حاجیها، طراح صدا و آهنگساز شاهین انتظامی، طراح لباس مهسا عبدالهیان خامنه، طراح نور علیرضا میرانجم، طراح پوستر و بروشور همراز بیان، مجری طرح و مدیر تولید آرش دهقان شاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز راحیل مرشدی، روابط عمومی و امور تبلیغات ایلیا شمس، طراح و ساخت تیزر، موشن و ویدیو مهیار گودرزی، عکاس حسین حاجی بابایی، گرافیست سعید رضوانی، گروه پژوهش ساناز بیان، مسعود خلج زاده و مرضیه فراهانی، پژوهشگر انسان شناس نسرین ریاحی پور، مدیران صحنه دانیال حبیبی و اشکان شهروزی، منشی صحنه راضیه اسماعیلی، دستیاران طراح صحنه سعید معروف پور، میلاد ابراهیمی و راغب فرامرز پور اشاره کرد.

نمایش «آبی مایل به صورتی» تا ۱۶ تیر ما هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.

کد خبر 4643080 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه سپند تئاتر ایران تمدید اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر