Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@00:02:45 GMT

مرگ کودک 4 ساله در یکی از پارک‌های رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۳۰۰

مرگ کودک 4 ساله در یکی از پارک‌های رشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی رمضانی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مأموران پاسگاه زیباکنار در پی دریافت خبری مبنی بر فوت کودک 4 ساله حین بازی در یکی از پارک‌های شهرستان رشت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دختر بچه 4 ساله اهل یزد حین بازی از قطارکودک به دلیل رعایت نشدن موارد ایمنی از قطار بازی به بیرون پرت و بر اثر این حادثه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به این که متوفی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی معرفی شد، گفت: پرونده اولیه تشکیل و مقصران حادثه به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی رشت سرهنگ علی رمضانی مأموران پاسگاه زیباکنار مرگ کودک 4 ساله حین بازی رعایت نشدن موارد ایمنی مرگ کودک 4 ساله در یکی از پارک‌های رشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی رشت مرگ کودک 4 ساله حین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: دقایقی پیش  بر اثر بارندگی‌های شدید در اثر سقوی تیر برق ناشی از بارندگی های شدید، پسر ۱۰ ساله اهل روستای حسن آباد شهرستان خوسف دچار برق گرفتگی شد  که  با تلاش پایگاه هلال احمر ماژان خوسف این کودک نجات یافت.

کاووسی افزود: این کودک  با یک دستگاه تراکتور به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر