Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان شیراز معتقد است توزیع امکانات و اعتبارات در مناطق مختلف این شهرستان نامتوازن است و شورای شهرستان باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابوطالب نیک‌اقبال با اذعان به محدودیت‌های فراوان شوراها، گفت: با این وجود برای رضایت از عملکرد خودمان هم که باشد باید حداکثر توان را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به کار ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: همچنین ممکن است ایرادات زیادی به نهاد‌ها و دستگاه‌های بالادستی کشور وارد باشد، اما بهرحال ما در شورا وظایف خاص خودمان را داریم و معتقدم برای رفع ایرادات و عمل به وظایف، ما نمایندگان مردم باید از خودمان شروع کنیم.

نیک اقبال اضافه کرد: شورای پنجم در شهرستان شیراز پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد و حالا که به میانه‌ی دوره پنجم می‌رسیم باید با برنامه‌ریزی صحیح تأثیرگذاری بیشتری در پیگیری مطالبات مردم شهرستان بر جای بگذاریم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به توزیع نامتوازن امکانات در شهرستان شیراز، تصریح کرد: به عنوان نمونه، شاهد هستیم که اکثر بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها در شهرستان شیراز به سمت شهر جدید صدرا می‌رود؛ یا اینکه در شهرستان شیراز شهری داریم که امکانات ورزشی بیش از میانگین کشوری دارد و در مقابل برخی از شهر‌ها حتی یک سانتی‌متر هم ندارند.

نیک‌اقبال تأکید کرد: یکی از وظایف شورای شهرستان می‌تواند رفع تبعیض‌ها و ایجاد توازن امکانات و اعتبارات در شهر‌ها و مناطق مختلف شهرستان باشد.

وی افزود: همچنین ما شاهد هستیم که برخی از تجارب اشتباه در شهر‌های مختلف تکرار می‌شود؛ شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های مختلف می‌بایست با افزایش ارتباطات خود، از تجارب موفق یا نموفق همدیگر عبرت بگیرند تا اگر یک پروژه یا برنامه‌ای در یکی از شهر‌های شهرستان به نتیجه نرسیده در شهر‌های دیگر بیهوده تکرار نشود.

به اعتقاد وی اگر شورای اسلامی شهرستان به سمت جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و هماهنگ کردن دستگاه‌های اجرایی در شهر‌های مختلف برود، خروجی محسوس و ملموسی حاصل خواهد شد.
انتهای پیام/م

توزیع امکانات و اعتبارات متوازن نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد