Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید رشید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حضور توانمند و کسب آمادگی بهتر و بیشتر، تصمیم بر این شد که ۹ مرحله اردوی آمادگی و انتخابی برگزار شود که سه مرحله آن در استان‌های مختلف انجام شد و مرحله چهارم نیز از روز شنبه /‏۲۵‬ خرداد جاری/ ‏‬ به میزبانی زنجان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: زمان برگزاری اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس جوانان، به مدت ۲ هفته و با یک هفته استراحت است و فقط از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد به علت فعالیت تحصیلی و زمان امتحانات، این اردوها تعطیل شد که این نیز غیرقابل اجتناب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید با بیان اینکه رقابت‌های بوکس قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان آسیا آبان امسال در اولانباتور مغولستان، برگزار خواهد شد، افزود: قبل از این رقابت‌ها، تیم بوکس جوانان ایران با هشت بوکسور منتخب در تورنمنت بین المللی قزاقستان که از ۲۵ تا ۳۰ تیر امسال در رده سنی ۱۷ و ۱۸ سال برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران گفت: مقدمات کار ازجمله تأمین هزینه برای شرکت در این تورنمنت بین المللی که از مسابقات مهم محسوب می‌شود، فراهم شده و به حتم این رقابت‌ها، فرصت بسیار خوب و مناسبی برای محک تیم ملی بوکس جوانان ایران است.

رشید با بیان اینکه تیم ملی بوکس جوانان ایران در صورت کسب آمادگی لازم و برطرف کردن ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت، در قالب ۱۰ بوکسور در مسابقات آسیایی مغولستان حضور خواهد داشت که این سنجش نیز از سوی کادر فنی تیم ملی، صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برای ارتقا سطح فنی بوکسورهای ملی پوش ایران، چند مسابقه تدارکاتی با کشورهای مختلف و همچنین یک اردوی مشترک به صورت رفت و برگشت با تیم ملی جمهوری آذربایجان خواهیم داشت و در پایان این دیدارهای تدارکاتی و اردویی نیز ۶ روز تمرین و یک مسابقه رسمی برگزار خواهد شد.

رشید به برگزاری اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوکس در زنجان اشاره کرد و افزود: در اردوی زنجان ۲۲ ورزشکار حضور دارند که روز چهارشنبه یک دوره مسابقات انتخابی درون اردویی با هدف ریزش چند بوکسور، برگزار می‌شود تا تعداد آنان برای حضور در اردوی مرحله پنجم که به احتمال زیاد در شهرستان اهر یا بیجار برپا خواهد شد، به رقم ۱۵ یا ۱۶ نفر برسد.

۶۰۸۴/‏۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس