Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرانداز ملی پوش گفت: شرایط تیراندزی با توجه به مسائل خاصی که در ورزش وجود دارد سخت‌تر شده است اما امیدوارم که دست تیراندازی در المپیک توکیو به مدال برسد.

به گزارش ایسنا، الهه احمدی در مورد شرایط تمرینی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: ۱۰ روزی است که از مسابقات جام جهانی مونیخ آمده ایم. بعد از دو هفته استراحت قرار است تمرینات خود را برای آمادگی در آخرین مسابقات جام جهانی در ریو آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که در ریو به تعداد نفراتی که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را می‌گیرند اضافه شود.

وی ادامه داد: ما تاکنون برای المپیک توکیو تنها یک سهمیه داریم که نجمه خدمتی گرفته است. نجمه خیلی نزدیک است و بسیار شانس دارد تا بتواند در المپیک مدال آور باشد، اما شرایط تیراندازی را همه باید درک کنند. تیراندازی یک رشته انفرادی، رکوردی و سخت است. حتی تا الان که ۴ جام جهانی گذشته ما نتوانستیم سهمیه‌های خود را زیاد کنیم. امیدوارم در دو مسابقه باقی مانده بتوانیم تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهیم. هر چه تعداد سهمیه‌ها بیشتر باشد شانس برای کسب مدال المپیک بیشتر می‌شود.

احمدی به مشکلات تیراندازی اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که شرایط تیراندازی با توجه به مسائل خاصی که در ورزش وجود دارد سخت‌تر شده است. تیراندازی رشته‌ای پر هزینه و پر خرج است. با قضایای مالی پیش آمده ما شرایط خیلی سختی را سپری می‌کنیم. در رشته ۵۰ متر که نیاز به شلیک داریم کمبود فشنگ ما را بسیار آزار می‌دهد با اینکه در این رشته شانس زیادی حتی برای کسب مدال وجود دارد.

وی ادامه داد: خوبی تیراندازان این است که تلاش می‌کنند و امید زیادی دارند. همین امید زیاد باعث می‌شود که با همه کمبودهایی که نسبت به رقبا داریم باز هم تمرینات خوبی داشته باشیم و ادامه دهیم و در مسابقات به رقبایمان نزدیک باشیم.

احمدی در پایان گفت: امیدوارم که تعداد سهمیه‌ها زیاد شود و بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ که برای تیراندازی سرنوشت ساز است درخششی که در المپیک ریو وجود داشت ادامه داشته باشد و درخشان‌تر هم شود. امیدوارم که دست تیراندازی در المپیک توکیو به مدال برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الهه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک