Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، مسابقات قهرمانی کاراته و انتخابی المپیاد استعدادهای برتر در بخش آقایان و در ۲۸ وزن کومیته و چهار رده کاتا در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

اجرای این مسابقات با حضور ۷۰ کاراته کا متشکل از شش تیم و در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخش تیمی تیم باشگاه ورزشی پارسا با کسب ۱۱ مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم صیاد شیرازی با کسب دو مدال طلا، هفت مدال نقره و هشت مدال برنز و تیم هفشجان با کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و یک برنز به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم این دوره از رقابت ها شدند.

در بخش انفرادی نیز علی اسدی، امیرعلی باقرزاده، امیرحسین خدری، سهیل علیرضایی، امیرحسین بیت هاشمی، علی کریم زاده، محمدطاها موسوی، رضا سلطانی، رضا بلدی، حسین احمدی، رضا امینیان، امید جهانبازی، گودرز علیمردانی، رضا نجفی، محمد جواد توکلی، محمد حسین قاسمی، دانیال خدری، امیررضا امیرخانی، دانیال جهانبازی، علی قائدی و امیر محمد فتحی، ابوالفضل راستینه و حسن راستینه در وزن های مختلف و در رده های سنی مختلف موفق به کسب مقام نخست شدند.

کد خبر 4643165

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز

در پایان رقابت های بین المللی اسکواش قطر جونیور که در رده های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور که در دوحه قطر برگزار شد، ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف حریفی از کویت رفت و موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. همچنین  در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از پاکستان رفت و با شکست این اسکواش باز در جایگاه سوم قرار گرفت.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال  برای کسب مقام سومی با ورزشکاری از کویت رقابت کرد و این دیدار را واگذار کرد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف ورزشکاری از کویت رفت و شکست خورد.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال