Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری با اشاره به تجهیزات این پارک گفت: در مسائل شادی و تفریحی نباید شعاری رفتار کرد و وسایل پارک شادی از بیست سال پیش تغیری نکرده و با این همه تکنولوژی که وجود دارد، اصلی‌ترین مکان تفریحی نسل جدید ما به شکل بیست سال پیش باقی مانده است و باید ارائه وسایل جدید و هوشمند سازی فروش بلیط اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بازدید‌های مختلفی از این پارک در مقاطع مختلف انجام شده که حداقل توانستیم کمی وضعیت پارک بهتر شود، اما هنوز با نسل امروز فاصله زیادی دارد.

نیکنام گفت: مشکل زیر ساختی و بنیادی پارک باید حل شود و بسیاری از مکان‌هایی که رها شده اعلام می‌شود سرقفلی است و یا در طرح پروژه پیرنیا قرار دارد که این موضوعات از توسعه و بهبود وضعیت ظاهری پارک جلوگیری کرده است و این وضعیت علیرغم تلاش‌ها به نتیجه نرسید.

وی افزود: فروش بلیط در آن پارک ضعیف است و از تکنولوژی فاوا باید برای فروش استفاده شود.

در نهایت مقرر شد تا سی ام تیرماه، با همکاری واحد حقوقی و سازمان سیما و منظر، وضعیت غرفه‌های پارک و سرقفلی با راهکار‌ها ارائه شود و خروجی سخت افزار ونرم افزار برای استفاده از وسایل پارک فراهم شود.
انتهای پیام/ص


برای فروش بلیط پارک شادی یزد استفاده از ظرفیت فاوا استفاده شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفریح سالم پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته