Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول صهیونیست به حمایت‌های گسترده ولیعهد سعودی و ولیعهد امارات از رژیم اشغالگر قدس اعتراف کرد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،مایک ایونیس موسس مرکز موسوم به میراث صهیونیستی گفت محمد بن زاید ولیعهد امارات و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بیشتر از یهودیان از اسرائیل حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در حاشیه کنفرانس روزنامه جروزالم پست در نیویورک گفت با این دو نفر(بن سلمان و بن زاید) دیدار کرده که انسان های عالی هستند. این مسئول صهیونیست همچنین از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر تمجید کرده است.

موسس این مرکز صهیونیستی افزود که مسئله ترور جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی را در جریان دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بررسی کرده است که نه به قتل خاشقجی اعتراف کرده و نه آن را تکذیب کرده است. ایوینس گفت بن سلمان به وی گفته است که حتی یک شاهزاده هم مرتکب اشتباه می‌شود.

تدارک گسترده لبنانی‌ها و فلسطینیان برای مقابله با نشست معامله قرن در بحرینشیخ عزام: اطمینان داریم معامله قرن شکست خواهد خورد/ ایران به خاطر فلسطین در معرض هجمه آمریکاست

از سوی دیگر یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت ایالات متحده آمریکا با حمایت کامل تل آویو، روندی را به منظور شکل گیری همکاری منطقه ای که شامل روابط میان اسرائیل و کشورهای عربی شود، به پیش می‌برد.

در فوریه گذشته کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی حلقه‌ جدیدی از برنامه ای با عنوان اسرار خلیج(فارس) را پخش کرد که به روابط اسرائیل و عربستان اختصاص یافته بود، که طی این برنامه فاش شد بن سلمان پس از رسیدن به مقام ولیعهدی برای تقویت این روابط و فعال کردن آن گام برداشته است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بن سلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بن سلمان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد