Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:24:28 GMT

هیات عالی رتبه سعودی در لبنان/ برنامه سفر تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۶۵۴

هیات عالی رتبه سعودی در لبنان/ برنامه سفر تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع لبنانی اعلام کردند که هیأتی از مجلس مشورتی عربستان، فردا وارد بیروت خواهد شد.

این منابع بیان کردند: این اولین سفر هیأت سعودی در این سطح است و مورد استقبال تمام سلام رئیس کمیته دوستی پارلمانی سعودی- لبنانی قرار می‌گیرد و قرار است که با میشل عون رئیس جمهور لبنان در روز چهارشنبه دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ساعت دوازده و نیم ظهر چهارشنبه این هیأت سعودی با کمیته دوستی پارلمانی لبنانی-سعودی به ریاست تمام سلام و در ساعت ۲ بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در عین التینه و پنج و نیم بعد از ظهر چهارشنبه با سعد حریری نخست وزیر لبنان دیدار و گفتگو خواهند کرد.

اعضای این هیأت همچنین در صبح پنجشنبه با مفتی لبنان در دارالفتوی لبنان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 4643232

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان عربستان سعودی مجلس مشورتی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ببینید | تشریح مأموریت هیأت بلندپایه امنیتی ایران در اجلاس سن‌ پترزبورگ
  • تشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان