Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@17:33:36 GMT

پیروز قربانی دستیار استراماچونی در استقلال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۲۷۴

پیروز قربانی دستیار استراماچونی در استقلال شد

رویداد۲۴ پیروز قربانی مدافع سابق تیم استقلال که سابقه کاپیتانی آبی‌پوشان را دارد بعد از توافق با مسئولان این باشگاه به عنوان مربی این تیم و دستیار استراماچونی انتخاب شده، اما قرار است بعد از حضور استراماچونی در تهران معرفی شود.

به گفته مسئولان باشگاه استقلال قرار است آندره‌آ استراماچونی روز چهارشنبه در تهران حضور پیدا کند و سپس بازیکنان در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استراماچونی، سباستین ادواردو لتو و مارکو کیسر را به عنوان ۲ دستیار خود به تهران می‌آورد. منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، استراماچونی ، پیروز قربانی ، مدافع سابق تیم استقلال ، دستیار استراماچونی ، سرمربی جدید استقلال ، سرمربی استقلال ، سباستین ادواردو لتو ، مارکو کیسر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی پیروز قربانی مدافع سابق تیم استقلال دستیار استراماچونی سرمربی جدید استقلال سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

 

 

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است