Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:05:33 GMT

برپایی نکوداشت برای ۲ هنرمند پیشکسوت موسیقی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۳۵۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ناصر رحیمی نوازنده و مدرس فلوت و امیر صراف نوازنده و مدرس پیانو از پیشکسوتان و فعالان حوزه موسیقی کلاسیک ساعت ۱۸ روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه به همت خانه موسیقی و همکاری کانون نوازندگان کلاسیک در سالن استاد جلیل شهناز برگزار می‌شود.

امیرپدرام طاهریان عضو هیات مدیره کانون نوازندگان کلاسیک با اشاره به لزوم تجلیل از فعالان حوزه موسیقی کلاسیک گفت: در جلسات هیات مدیره کانون قرار شد به صورت مستمر برنامه‌هایی جهت تجلیل و نکوداشت هنرمندان این عرصه برگزار کنیم که در برنامه اول سال جاری به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت از ناصر رحیمی نوازنده و مدرس فلوت و امیر صراف نوازنده و مدرس پیانو تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان بیان کرد: در این مراسم قرار است ۲ گروه موسیقی به اجرای برنامه بپردازند و پخش کلیپ و سخنرانی برخی از چهره‌های پیشکسوت موسیقی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

کد خبر 4643237 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی کلاسیک خانه موسیقی خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام میثم فیاضی در نشست خبری تشریح برنامه های عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج گفت: ۲ هزار و ۷۹۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۴۱ برنامه در سپاه استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برپایی گفتمان‌های با موضوع گرامیداشت هفته معلم، تجلیل از معلمان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تشکیل حلقه‌های صالحین، کرسی آزاد اندیشی از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین به‌مناسبت هفته سیاسی عقیدتی نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری و دیگر شهدا نیز در راستای تبیین زندگی این شهدا برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌های یاد مطهر، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رویکرد تفسیرآموزی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نواختن زنگ قرآن و ولایت با حضور سخنران قرآنی در مدارس سراسر کشور، با محوریت فلسطین، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع جایگاه معلم و فرهنگیان در هدایت جامعه، تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری پویش مطهر، حضور در نماز جمعه با همراهی مربیان عقیدتی و سیاسی حلقه‌های صالحین و … برنامه‌های متنوع دیگری است که در این ایام اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است، گفت: دستاوردها و موفقیتهای نظام باید به درستی در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام فیاضی اظهار کرد: جامعه‌ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال دارند.

وی با اشاره به روز شمار هفته نیز گفت: شنبه هشتم اردیبهشت به عنوان گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، یکشنبه نهم اردیبهشت به عنوان اندیشه مطهر، شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت به عنوان مکتب مطهر، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج، سه شنبه یازدهم اردیبهشت به عنوان مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به عنوان همایش مطهر، شهید مطهری، قرآن و عترت و ولایت، پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت، یاد مطهر، شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری، جمعه چهاردهم اردیبهشت به عنوان فریاد مطهر، شهید مطهری، معنویت و مهدویت و قدس شریف نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • قرآن همه چیز ماست
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • معرفی کابینت های جدید