Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:32:24 GMT

سیستم گرمایشی مدارس کشور اصلاح‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۶۵۰

سیستم گرمایشی مدارس کشور اصلاح‌سازی می‌شود

سخنگوی کمسیسون عمران مجلس شورای اسلامی از لزوم اصلاح سیستم گرمایشی مدارس قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل در خصوص مشکلات سیستم گرمایشی مدارس در استان اردبیل و لزوم اصلاح آن برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت:خوشبختانه در چند سال گذشته مخصوصا در بودجه سال 97، مجلس برای سازمان نوسازی مدارس بودجه خوبی را مصوب کرده بود و دولت در این خصوص اعتبارات خوبی علی الخصوص در حوزه تخریب و بازسازی اختصاص داد که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اعتبارات تخصیص یافته برای نوسازی مدارس اردبیل رشد فزاینده ای داشته است بیان کرد: بودجه‌ای که دولت برای تخریب و بازسازی مدارس در استان اردبیل تخصیص داده بود، در حدود 45 میلیارد تومان بوده است؛ درحالیکه این مبلغ در سال 95 بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که افزایش اعتبارات در این خصوص، بیانگر عزم دولت برای رسیدگی به امور مدارس کشور است.

5260 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند12 میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل گرمایشی استاندارد مصوب شدسیستم گرمایشی 2800 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد بخاری نفتی است

سخنگوی کمسیسون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که وزارت آموزش و پرورش در مناطق سردسیر علی الخصوص استان اردبیل باید انجام دهد، اصلاح سیستم گرمایشی مدارس است که با توجه به نواقصی که در سیستم گرمایشی در بیشتر مدارس استان وجود دارد، باید قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اصلاحات لازم انجام شود تا مشکلی از این بابت برای مدارس و دانش آموزان ایجاد نشود.

بدری تصریح کرد: مدارسی که در استان اردبیل از بخاری برای سیستم گرمایشی استفاده می کنند، باید شوفاژ یا پکیج را جایگزین آن کنند؛ البته اقدامات خوبی در گذشته انجام شده، اما باید با همت بیشتر مدارسی که نیازمند  اصلاح سیستم گرمایشی هستند، شناسایی شده و اصلاحات لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: وزارت نفت باید عوارض مربوط در قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه را به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کند که امید می رود با پرداخت آن، بتوان بسیاری از مشکلات مدارس در حوزه بازسازی و تخریب را حل کرده و مشکل گرمایشی استان‌های سردسیر را در اسرع وقت اصلاح کند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم