Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان، پانزهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و دومین همایش چشم‌انداز همکاری‌های تجاری و فرهنگی ایران و ناحیه فدرال قفقاز شمالی فدراسیون روسیه از روز یکشنبه ۲۶ خرداد در کشورمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اجلاس با حضور دو وزیر، پنج معاون وزیر و ده‌ها کارشناس و مدیر میانی از وزارتخانه‌ها و مناطق مختلف دو کشور ایران و روسیه در تهران آغاز به کار کرده است.
سومین روز اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با حضور اردکانیان وزیر نیرو و وزیر انرژی روسیه در اصفهان برگزار می‌شود.
این اجلاس صبح روز سه شنبه ۲۸ خرداد در محل همایش‌های هتل کوثر اصفهان برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/ی
کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در هتل کوثر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران

شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داود میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، میزبان آفاناسیف پاولوویچ، شهردار زلنودولسک، بود تا در خصوص همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به تبادل نظر بپردازند. 

آفاناسیف در این دیدار ضمن دعوت از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه با همکاری سرکنسولگری اعلام نمود و از ایشان جهت بازدید از منطقه زلندولسک و ظرفیت‌های بنادر رودخانه‌ای و به ویژه بندر تازه تاسیس ترکیبی در حاشیه جزیره سیویاژسک دعوت به عمل آورد. 

سرکنسول کشورمان ضمن قبول دعوت به عمل آمده، اجلاس کازان فروم را فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگان ایرانی با امکانات و تسهیلات این منطقه قلمداد نمود.

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی