Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن درس دیپلماسی دادند، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار غرور و عزت ملی را زنده کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  با اشاره به دیدار هفته گذشته نخست‌وزیر ژاپن با رهبر انقلاب، اظهار داشت: این دیدار و سخنان قاطع و صریحی که رهبر انقلاب داشتند موجب افزایش غرور و عزت ملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان این‌که صحبت‌های شجاعانه رهبر انقلاب پیام‌های زیادی به کشورهای دنیا و منطقه داشت، بیان داشت: رهبر انقلاب به‌خوبی برنداشتن صلاحیت ترامپ تأکید کردند و گفتند وی شایسته مبادله پیام نیست.

حقیقت پور به نوع دیپلماسی و بیان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به از مکتب و روشی بهره بردند که در صدر اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) در برابر مستکبران استفاده می‌کردند.

وی بابیان این‌که باید بیانات و نوع نگرش رهبر انقلاب بیش از این موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: دیپلماسی قاطعانه و شجاعانه‌ای که رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان داشتند باید به‌عنوان یک اصل مهم و روشی نوین در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف تبیین شود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار به‌خوبی از موضع قدرت و توانمندی سخن گفتند و بار دیگر بدعهدی و دشمنی آمریکا با ملت ایران را یادآور شدند.

وی افزود: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند ترامپ و آمریکا پای تعهدی که در برجام دادند نایستادند و نشان دادند که به‌هیچ‌عنوان نمی‌شود به این کشور اعتماد کرد.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: قطعاً با هدایت‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم دشمنان در جنگ اقتصادی که به راه انداخته‌اند شکست خواهیم داد.




انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از همخوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898975

دیگر خبرها