Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمود پور روز دوشنبه در حاشیه جلسه مشترک شورای ترافیک شهرستان دماوند با کمیته فنی شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی راه‌های استان تهران که با حضور برخی مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه در راستای بررسی موارد و مصوبات بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه در این جلسه رسیدگی به ۱۰ مصوبه در دستور کار قرار گرفت، به نقاط مه گیر در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۷ نقطه مه گیر در شهرستان احصا و مقرر شده در جهت رفع آن اقدام شود و همچنین رفع مشکلات بهمن گیر بودن منطقه مبارک آباد در محور هراز نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی در سطح استان کاهش میزان تصادفات است، خاطر نشان کرد: ۸۱ درصد تصادفات طبق آمار استان تهران مربوط به عابرین پیاده و موتور سیکلت ها است.

محمود پور عنوان کرد: در این جلسه نیز بر اهمیت این موضوع اشاره شد تا در راستای رفع مشکلات مربوط به این حوزه به منظور کاهش میزان تصادفات اقدامات لازم صورت گیرد؛ طبق آمار موجود در یک ماهه اول سال جاری میزان تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران در خصوص حمل و نقل ریلی نیز بیان کرد: تحقق این امر منوط به مباحث کارشناسی بوده و در دستور کار نیز قرار دارد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه کمربندی سرهار شهرستان دماوند اظهار داشت: یک سری مکاتبات و مسائل باقیمانده از گذشته باید انجام شود و در صورتی که به مرحله عملیاتی برسد، اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

محمود پور با بیان اینکه در این جلسه ۵ طرح توسط شهرداری دماوند در خصوص رفع مشکلات ترافیکی مطرح شد، تاکید کرد: کلیات این ۵ طرح مورد تأیید قرار گرفت و در خصوص جزئیات و مباحث فنی باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران اضافه کرد: در اکثر نقاط استان مشکل ترافیکی وجود دارد که به منظور رفع آن مشکلات هر شهرستان بررسی و برنامه‌های زمان بندی اجرایی آن نیز ابلاغ خواهد شد.

راه اندازی سامانه سپند جهت ثبت نام سرویس مدارس دانش آموزان استان

وی افزود: در خصوص ثبت نام سرویس مدارس دانش آموزان سامانه سپند راه اندازی شد و از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز این موضوع در سراسر استان تهران اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: کارگروه استانی این موضوع در هفته اخیر برگزار و در سطح هر شهرستان نیز به منظور بررسی مشکلات در این حوزه تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید باید برگزار و پس از احصاء مشکلات گزارش‌های مربوطه به استان ارائه شود.

محمود پور در خصوص جابجایی پلیس راه ورودی شهر دماوند نیز خاطر نشان کرد: این موضوع در سنوات گذشته مطرح و پیگیری‌های لازم صورت گرفته بود و در این جلسه مقرر شد ظرف یک ماه آینده اداره راه و شهرسازی قطعه زمینی به این موضوع اختصاص دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل امور فنی و عمرانی استانداری تهران در خصوص مشکلات مربوط به یک طرفه کردن محور هراز بیان کرد: محل یک طرفه شدن این محور مورد بحث تبادل نظر قرار گرفته بود که مقرر شد اداره راهداری و شهرداری به همراه شهرداری آبعلی و مجموعه فرمانداری در خصوص چهار خطه شدن این محور پس از طی سلسله مراتب اداری و تصویب آن در سطح استان اقدامات لازم را انجام دهند.

تهرام/۷۲۴۶//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد