Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - فرانچسکو توتی با اعلام استعفایش از سمت خود در باشگاه رم به مدیران این باشگاه تاخت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی که پیشنهاد باشگاه رم مبنی بر قبول سمت مدیرفنی باشگاه رم را نپذیرفت، در کنفرانس خبری که امروز (دوشنبه) در سالن کُنی واقع در کمیته ملی المپیک ایتالیا ترتیب داده شده بود، در خصوص تصمیمش برای استعفا از سمتش در رم گفت: می‌خواهم از جیووانی مالاگو - رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا - تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشت تا در این سالن زیبا که برای ورزشکاران معنا و مفهوم خاصی دارد، کنفرانس خبری را برگزار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتی که با برگزاری این کنفرانس در این سالن به نوعی اختلافش با مدیران باشگاه رم را علنی کرد، ادامه داد: ایمیلی به باشگاه ارسال کردم تا احساس غیرقابل‌تصوری که داشتم را بگویم. من نامه استعفایم را نوشتم. امیدوار بودم برای انجام این کار ضرورتی وجود نداشته باشد، اما روز سرنوشت‌ساز فرا رسید که برای من خیلی زشت و دردناک است.

دستیار مدیر ورزشی تیم رم اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط موجود، تنها راهکار درست گرفتن این تصمیم وحشتناک بود، به خصوص اینکه من هرگز فرصت کار در حیطه فنی باشگاه رم را نداشتم. تصمیم برای استعفا را از ماه‌ها پیش گرفته بود، اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام این تصمیم بود. رم باشگاهی است که عاشق و هوادار دارد و نباید جناح طرفدار توتی، جناح طرفدار پالوتا یا جناح طرفدار بالدینی وجود داشته باشد. تنها هواداری از رم باید باشد.

فرانچسکو توتی فردا با رم خداحافظی می‌کند

اسطوره جالوروسی تصریح کرد: همانطور که گفتم رؤسا می‌‌آیند و می‌روند، مربیان و بازیکنان هم همینطور، اما پرچم‌ها ماندگار هستند. گرفتن این تصمیم سخت بود و زمان زیادی برد تا به این نتیجه برسم. باید بگویم مقصر این تصمیم من نیستم. نمی‌دانم دیگر باید چه چیزی بگویم. رم خانه دوم من و حتی خانه اول من است چون بیشتر زمانم را در تریگوریا - محل تمرین رم – گذارندم تا خانه‌ام. همیشه رم برای بر هر چیزی اولویت داشته و می‌خواستم این باشگاه در در سطح جهان در اوج باشد، از این‌رو گرفتن این تصمیم دردناک بود.

توتی خاطرنشان کرد: هرگز در پروژه فنی باشگاه رم شرکت داده نشدم. ما هرگز در باشگاه رم به یکدیگر کمک نکردیم. مدیران باشگاه می‌دانستند که من چه می‌خواهم و چه قصدی دارم، اما صادقانه می‌گویم که آنها من را نمی‌خواستند. آنها در هیچ یک از تصمیم‌گیری‌ها من را حساب نمی‌کردند. مدیران باشگاه رم هرگز به وعده‌های خود عمل نکردند. تنها مایلم از هواداران رم تشکر کنم که همیشه با من خوش‌رفتار بودند.

دستیار مدیر ورزشی تیم رم یادآور شد: از دید من رم مهمترین باشگاه جهان است و از اینکه آنها را در چنین شرایطی می‌بینیم، ناراحت و عصبانی هستم. هواداران باشگاه رم با هواداران دیگر باشگاه‌ها فرق دارند و عشق‌شان به باشگاه محبوب‌شان تمام‌نشدنی است. همیشه هوادار رم خواهم بود و این تنها یک خداحافظی عادی است نه خداحافظی همیشگی.

هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا ادامه داد: اکنون مسیرهای دیگر را تست خواهم کرد. در حال حاضر مالک یک باشگاه دیگر می‌خواهد به من اعتماد کند و همیشه آماده کار خواهم بود. کارهای زیادی می‌توانم در حال حاضر انجام دهم و در حال ارزیابی پیشنهادهایم در آرامش کامل هستم. سعی خواهم کرد تصمیمی از صمیم قلبم بگیرم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش