Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در جلسه علنی نوبت عصر امروز ( دوشنبه ۲۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، گفت: بالغ بر ۷ ماه است که به دلیل عدم تخصیص بودجه به بنیاد شهید متاسفانه مشکلات جدی و عدیده‌ای برای جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران درباره دارو و درمان به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود اگر همگی هم اکنون به عنوان مسئولین در کشور حضور داریم مدیون خون شهدا، جانبازی جانبازان، ایثارگری ایثارگران و صبوری خانواده معظم شهدا هستیم، لذا از رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم بحث دارو درمان را در موضوعات اساسی دولت قرار دهید.

محمودی تصریح کرد: باید بودجه دارو درمان جانبازان و ایثارگران به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کند ضمن اینکه بیمه دی ۱۸۰ میلیارد تومان بدهکار هستند و این بیمه نمی‌توانند تعهدات خود را به داروخانه‌ها و پزشکان ایفا کند.

وی ادامه داد: استعفای آقای بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش فرار رو به جلو بود ضمن اینکه در ۶ ماه آینده و آغاز سال تحصیلی جدید با کمبود شدید معلم با توجه به بازنشسته شدن ۷ هزار نیرو مواجه خواهیم شد، کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش می‌تواند مشکلاتی را برای این وزارتخانه ایجاد کند.

نماینده شهرضا در مجلس افزود: عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان، عدم تخصیص سرانه مدارس، عدم اجرای رتبه بندی فرهنگیان از مشکلاتی است که باید هیئت دولت به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟