Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:19:10 GMT

مقصد نیمار؛ رئال، بارسلونا یا یونایتد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۹۰۵

مقصد نیمار؛ رئال، بارسلونا یا یونایتد؟

ممکن است باشگاه منچستریونایتد نیز به زودی به کورس خرید نیمار وارد شود.


به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی و اخیر ناصر الخلیفی ممکن است آینده نیمار را در همین تابستان تغییر دهد. مالک متمول قطری مدعی شد کسی با زور نیمار را راهی پاری سن ژرمن نکرده و هر کسی با قوانین باشگاه مخالف است می تواند از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همین مصاحبه کافی بود تا گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ستاره برزیلی در تابستان بیشتر شود. بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید همیشه خواهان این بازیکن بوده اما انتقال ادن هازارد و تلاش برای خرید پل پوگبا و همچنین تمایلی کهکشانی ها به خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، از منظر اقتصادی شرایط را برای جذب نیمار دشوار می سازد.

 

 

مقصد احتمالی دیگر می تواند بارسلونا باشد. با توجه به تردید در مورد جذب آنتوان گریزمان، ممکن است آبی اناری ها دوباره برای بازگشت نیمار اقدام کنند تا این ستاره برزیلی بعد از 2 سال دوری دوباره در نوکمپ به میدان برود.

 

اما نشریه اسپورت خبر از احتمال حضور منچستریونایتد در این کورس نیز خبر داد. با توجه به جدایی احتمالی پل پوگبا با رقمی حدود 150 میلیون یورو، یونایتد از منابع مالی قدرتمندی برای خرید نیمار رخوردار خواهد شد و با جذب این بازیکن می تواند بعد از چند سال افت دوباره تبدیل به تیمی قدرتمند شود.

 

یونایتد در گذشته نیز برای جذب نیمار اقدام کرده بود اما عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل بعد ممکن است برای مذاکره با نیمار مشکل ساز شود زیرا ستاره برزیلی برای اثبات خود می خواهد در اروپا هنرنمایی کند.

نیمار نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا منچستر یونایتد پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم