Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران و روسیه پس از پایان سومین نشست کارگروه انرژی دو طرف در بخش انرژی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مشرق، این تفاهم‌نامه در ۲۷ بند در بخش‌های بخش نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی هسته‌ای توسط امیرحسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت و آناتولی یانوسکی، معاون وزیر انرژی روسیه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین نشست کارگروه انرژی ایران و روسیه امروز در حاشیه پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور برگزار شد؛ نخستین نشست کارگروه انرژی در تهران و دومین در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد.

بر این اساس، پانزدهمین نشست مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه دیروز یکشنبه (۲۶، خردادماه) با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو به‌عنوان رئیس ایرانی این کمیسیون و سرگئی چپاتاریف، وزیر ناحیه فدرال قفقاز شمالی روسیه آغاز و فردا در اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری انرژی هسته ای ایران تفاهم نامه تفاهم نامه هسته ای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی