Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - معاون عمران و توسعه شهری و روستائی وزیر کشور گفت: بسترهای لازم برای استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم نیست و به هر کدام از شهرها که قدم گذاشتم ناوگان فرسوده ای داشت.
مهدی یونسیان، مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در مراسم رونمایی و واگذاری ۱۰۰ دستگاه مینی بوس شهری کشور در ایران خودرو دیزل امروز، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ گفت: ما مجموعه ای هستیم با ۴۰۰۰ شرکت که توانایی تولید ۲۰۰۰ خودرو در سال را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شرکتی هستیم که ظرفیت ۵۰۰۰ دستگاه و ۲۵۰۰ کامیونت را داریم. با وجود مشکلات کشور و تحریم هایی که اعمال شدند و به بخش صنعت ضربه می زنند، کارخانه هیچ تعدیلی برای نیرو نداشته است. خریدار محصولات ما اشخاص نیستند. سازمان‌های اتوبوس رانی و ناوگان حمل و نقل کشور است که توجه مدیران آن صنعت دیزل را سر پا نگه می‌دارد.
یونسیان در ارتباط با اهمیت تعامل صنعت دیزل با دولت گفت: اگر ما بتوانیم نیازهای صنعت خود را با مسئولین به اشتراک بگذاریم و برای این نیازها چاره‌جویی کنیم، مشکلات ما مرتفع می‌شوند و خواهیم توانست نیازهای کشور را بهتر بشناسیم و کارامدتر برای رفع مشکلات کشور ظاهر شویم. اگر معضلات مالی با توجه مسوولین برطرف شود، خواهیم توانست تا روزی بیست اتوبوس از خط تولید تحویل بگیریم. بحث پرداخت های برای ما اهمیت دارد چرا که در این صورت تولید ما از حالت سکته ای خارج می شود . تقاضای عاجزانه من این است. چراکه توان صنعتی ماهم اشتغال زا است و هم نیاز مردم جامعه را مرتفع می کند، بنابراین لازم است که مساعدت های مالی ایران خودرو دیزل توجه شود.
مهدی جمالی نژاد، در ارتباط با معاون عمران و توسعه شهری و روستائی وزیر کشور گفت: ما با مشکلات بزرگی در شهرداری مواجه هستیم که ترافیک و کاهش آلودگی هوا اهم آن است. همواره مردم را ترغیب می کنیم تا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. اما باید بگویم که در این یک سالی که بنده در مرکز تهران کار می کنم متوجه شده ام که بستر برای مردم آماده نیست. اگرچه مردم در این موضوع راغب هستند. ناوگان شهری حمل و نقل بیش از ۶۰ درصد فرسوده است.
جمالی نژاد در ارتباط با وی در ارتباط با تعامل سازنده ای که می تواند بین نهاد های دولت و بخشهای صنعتی باشد گفت: ما باید گفتمانی دو طرفه داشته باشیم تا مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با توجه به ظرفیت بالای نیاز مردم برطرف شود. همچین توان بالای تولید کشور را در نظر بگیریم. . ما باید برای یافتن راهکارهای جدید نشست‌های مشترکی و متعددی داشته باشیم. تا از نیازهای متقابل یکدیگر و جامعه آگاه شویم و تلاشمان را در جهت رفع معضلات جامعه متمرکز کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مشکل ناوگان عمومی، معضلی در سراسر کشور است گفت: من به هر کدام از شهرها که قدم گذاشتم ناوگان فرسوده ای داشت. حیف است چنین توان کاری که می تواند نیاز کشور و شهرها را برطرف کند و موجب ایجاد شغل برای هزاران نفر شود در چرخه معیوب بیافتد. تعامل بین دولت، معاونت توسعه شهری و ایران خودرو دیزل می تواند ناوگان کشوری بهتری را برای کشور تعبیه کند. ایران خودرو دیزل نباید بابت مشکلات مالی نگرانی داشته باشد، زیرا که تلاش این سازمان موازی نیاز جامعه است و از عهده ان نیز برخواهد امد. لذا راهکارهای بسیاری وجود دارد که برای این معضلات چاره جویی کنیم، مشکلات حل خواهد شد. این مهم نیازمند به کار و تعامل مشترک ما و ایران خودرو دیزل است. خوشحال هستیم که در ابتدای سال قرار است ۱۰۰۰ دستگاه مینی بوس تحویل بگیریم تا این در ناوگان کوچک شهرهای کوچکتر به کار گرفته شود. این تلاش باید ادامه داشته باشد تا ناوگان های کلان شهر ها نیز با توجه ما و تولید کنندگان کشور بهینه سازی شوند .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره‌ای تابلوهای تصاویر شهدا در پل‌های سطح شهر و ورودی‌های شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید به وظایف خود بعد از نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدای والامقام در پل‌های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگهداشت و بازرسی‌های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب‌دیدگی و خرابی تابلوها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان گفت: باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم‌افزایی در تمامی سازمان‌ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند، ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی در مشکلات شهری در تمامی پرسنل و در زمینه شناسایی و انتقال کم و کاستی‌ها در سطح شهر به سازمان‌های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می‌تواند از ظرفیت مهم قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.

کد خبر 751219

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت