Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حسین‌علی ابراهیمی کارنامه (مدیر کل محیط زیست استان مازندران) گفت: یک نفر از افرادی که در منطقه سوادکوه مازندران به یک توله‌خرس حمله کرده بودند، صبح امروز شناسایی و دستگیر شده است.

وی ادامه داد: نفر دوم نیز که کارگر همین آقا است شناسایی شده و فردا تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای جانگداز کشتن یک خرس در سوادکوه

مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران خاطرنشان کرد: جریمه صدمه زدن و ضرر و زیان به خرس قهوه‌ای ۵۰ میلیون تومان جریمه است، البته در قانون، زندان نیز برای این افراد متخلف پیش‌بینی شده است، اما ما منتظر نظر دامپزشک هستیم و با توجه به اینکه همه مستندات لازم به دادگاه ارائه شده و تامین دلیل کرده‌ایم از قاضی محترم اشد مجازات را برای این افراد خواستار هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه منتظر صدور حکم برای این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: محیط زیست استان مازندران همه پیگیری‌ها را انجام می‌دهد تا متخلفان به سزای عمل زشت خود که منجر به آسیب زدن به حیات وحش کشور و حریجه‌دار شدن روحیه شهروندان ایرانی شده است، برسند.

روز گذشته فیلم سنگ‌پرانی به یک توله خرس قهوه‌ای در سوادکوه مازندران در فضای مجازی منتشر شد. اذیت و آزار این توله به حدی بود که با وجود تلاش محیط‌بانان برای رساندن به‌موقع آن به کلینیک دامپزشکی متاسفانه در راه جان خود را از دست داد و تلف شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست شناسایی و دستگیر استان مازندران زندان فضای مجازی خرس توله خرس سوادکوه سنگ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید