Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@07:24:25 GMT

دیدار رئیس سازمان اطلاعات سودان با نماینده پوتین

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۶۲۹

دیدار رئیس سازمان اطلاعات سودان با نماینده پوتین

رسانه‌های روسی از دیدار بین نماینده رئیس‌جمهور این کشور و رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سودان خبر دادند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، ابوبکر دمبلاب رئیس سازمان امنیت و اطلاعات سودان که به روسیه سفر کرده است با میخائیل بوگدانف نماینده ویژه رئیس‌جمهور این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت خارجه روسیه دمبلاب در این دیدار بوگدانف را در جریان اقدامات شورای نظامی انتقالی برای برقراری در سودان قرار داده است.

نماینده پوتین در این دیدار تاکید کرد که حل مشکلات داخلی سودان به خود آنها ربط دارد و هیچ جایگزینی برای حل و فصل اختلافات از طریق گفت‌وگو وجود ندارد.

تعیین نماینده ویژه آمریکا در امور سودانالبشیر به فساد متهم شد/ ماموریت معاون پامپئو در سودان

ارتش سودان یازدهم آوریل گذشته عمر البشیر رئیس‌جمهور این کشور را بعد از 30 سال حکومت سرنگون و پارلمان را انحلال کرد.

معارضان از شورای نظامی خواستند که دولت را به غیرنظامیان تحویل دهد و برای تاکید بر این خواسته خود در میدانی مقابل مقر فرماندهی کل نیروهای مسلح در خارطوم تحصن کردند.

بعد از شکست دو طرف در رسیدن به راه حل نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی ویژه سودان روز سوم ژوئن با استفاده از سلاح به تحصن معترضان پایان دادند که در جریان این درگیری دهها تن کشته و زخمی شدند. بعد از این حادثه معارضان از پایان مذاکرات خود با ارتش و آغاز اعتصاب عمومی در سودان خبر دادند.

در حال حاضر اتیوپی تلاش‌هایی برای احیای مذاکرات بین معارضان و نظامیان سودانی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

R36348/P/S8,88,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات

به گزارش خبرگزاری مهر، در سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی علی سلاجقه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با اقشار مختلف مردم از استان‌های مختلف کشور دیدار و ضمن قرار گرفتن در جریان مسائل و مشکلات آنان به صورت موردی دستورات مقتضی را صادر کرد.

در سفرهای استانی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته نیز ملاقات‌های مردمی به منظور پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان صورت گرفته است.

متقاضیان برای هماهنگی جهت دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌توانند در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۶ با شماره تلفن ۸۸۲۴۱۶۶۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6100248

دیگر خبرها

  • پوتین و پاشینیان دیدار کردند
  • معاون رئیس جمهور از تالاب حوض سلطان و گنبد نمکی قم بازدید می کند
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • کرملین: پاشینیان امروز با پوتین دیدار می‌کند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان