Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان، اندونزی و الجزایر ،پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «حسن روحانی»، رییس جمهوری روز دوشنبه (۲۷ خرداد) در این دیدار، برای موفقیت سفرای جدید کشورمان آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، بیش از پیش برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه کشورمان با کشورهای محل ماموریت خود تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقایان احمد نادری، محمد خوش هیکل آزاد و حسین مشعلچی زاده به ترتیب بعنوان  سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونان، اندونزی و الجزایر  نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت روابط ایران با کشورهای محل ماموریت خود در زمینه های مختلف، بر تلاش و جدیت در راستای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری های همه جانبه ایران با دیگر کشورها تاکید کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه شیراز دهه کرامت خبرگزاری شبستان مسجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس اردبیل نماز جمعه سفیر حسن روحانی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور