Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل آبادی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام رونق تولید گفت: امروز اگر می‌خواهیم از تمامیت ارضی، اعتقادات و آرمان‌هایمان دفاع کنیم راهی جز افزایش توانمندی‌های داخلی خودمان نداریم. وی ادامه داد: اگر مدیریت دانش‌بنیان، باانگیزه و خلاق بر شهرری حاکم باشد، می‌تواند ظرفیت‌های بی‌شمار شهرمان را به منصه ظهور برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش  با اشاره به تاریخ ۳۰۰ ساله روستای عمادآور اظهار داشت: این روستا یکی از مناطق زیبا و خوش آب و هوا و مرکز تولید گل بوده امابعد از اصلاحات ارضی که ساختار روستایی در کشور به هم ریخت، تبدیل به محل توقفگاه اتوبوسها، نهر فاضلاب و تجمع آلاینده‌های محیط زیست شد.

وی با انتقاد از شهرداری تهران اذعان کرد: مدیریت شهری تهران ۲۸ هزار شغل مزاحم را از تهران به شهرستان ری گسیل داشته است. همچنین با توجه به علاقمندی و اعتقادات هندی ها، بقعه بی بی شهربانو می‌تواند به عنوان یک مرکز زیارتی گردشگری بین‌المللی فعال شود اما کارخانه سیمان تهران حفره حفره کوه بی بی شهربانو را می بلعد و به منظره طبیعی شهر آسیب می رساند.

 خلیل آبادی تصریح کرد: شهرری تولیدکننده نیمی از غلات کشور بوده است و بخش فشافویه به عنوان دشت طلایی ری امروز تبدیل به کارگاه های صنایع آلاینده شده است.

وی تاکید کرد: بروکراسی حاکم بر ادارات و موانع تولید باعث شده مردم به سمت تولید نروند در حالی که ما باید جلوی افرادی که در این راه سرمایه گذاری می کنند بایستیم و کارشان را به سرعت انجام دهیم.

هر سرمایه گذار که کار سبز انجام دهد و به تولید و اشتغال کمک کند  خادم او هستیم . خلیل آبادی در پایان با اشاره به عبور حجم زیادی خودرو از بزرگراه امام علی در محدوده شهرستان ری، اظهار داشت: ما باید به جای ایجاد پمپ بنزین و اجازه تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم این منطقه، محصولات کشاورزی تولیدی این منطقه را به این ظرفیت عظیم عبوری در محدوده ری عرضه کنیم.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی