Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:15:44 GMT

تعطیلی پروژه کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۰۵۰

تعطیلی پروژه کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: تعطیلی پروژه ملی کنار گذر اسدآباد دیگر قابل قبول نیست و باید این پروژه ظرف 3 ماه آینده امسال افتتاح و زیر بارترافیک رود.

لیلا امیدی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر بهره برداری و افتتاح سریع این پروژه مهم شهرستان به جهت استراتژیک بودن و خاص بودن محور اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر به صورت نیمه فعال بوده که پیمانکار پروژه قول داده از فردا مجددا نسبت به فعال شدن دوباره طرح اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی کل پروژه را 98 درصد برشمرد و یاد آورشد: طرح فوق دارای 6 میلیارد تومان اوراق 1400 بوده و 11.5 میلیارد تومان پیمانکار دارای مطالبات است.

امیدی با بیان اینکه تکمیل کنار گذر اسدآباد به 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود: جابه جایی تاسیسات و معارضین از مهمترین مشکلات موجود کنونی این طرح بوده که پیمانکار قول داده در صورت برطرف شدن معارضین سازمانی در فصل کاری امسال طرح را تحویل دهد.

امیدی با تاکید بر اینکه ادارات خدمات رسان برای بهره‌برداری هر چه سریعتر پروژه باید کمک لازم را به این پروژه داشته باشند اضافه کرد: این طرح در مجموع به طول 14 کیلومتر در 2 فاز بوده که فاز کنارگذر به طول 10 کیلومتر و فاز تقاطع‌های راه به طول 4 کیلومتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنارگذر اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است