Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه هنوز هیچ اقدامی از سوی دستگاه قضایی برای مصادره و تخریب منازل پلاک قرمز شوش و هرندی صورت نگرفته است گفت:در حال حاضر ۱۵ تا از این منازل نیز فک پلمپ و در حال فعالیت هستند.

سرهنگ «محمد بخشنده»در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان   در خصوص آخرین بررسی از منال پلاک قرمز محله های شوش و هرندی گفت: پلیس همچنان با قوت و قدرت به کار خود ادامه می دهد و تمام تلاش خود را برای پلمپ و عدم فعالیت این خانه ها انجام می دهد ولی متاسفانه دستگاه های مربوطه در این زمینه همکار های لازم را با ما ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه هنوز هیچ اقدامی از سوی دستگاه قضایی برای مصادره و تخریب منازل پلاک قرمز شوش و هرندی صورت نگرفته است افزود:در حال حاضر 15 تا از این منازل نیز فک پلمپ شده و در حال فعالیت و خرید و فروش مواد مخدر و هزاران کار غیر مجاز و خلاف شرع هستند.

 

وی با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از این اقدامات ناپسند در جامعه باید یک کار جهادی و انقلابی صورت پذیرد اظهار کرد: گفته می شود در برخی از این منازل خانواده زندگی می کنند در حالی که اصلن  این موضوع صحت ندارد، همه افراد داخل این منازل ،متفرقه بوده و مرتکب انواع و اقسام جرایم و بزه ها  می شوند.

 

سردار بخشنده با بیان اینکه پلیس تنها است از دستگاه های مربوطه  درخواست همکاری کرد.

 

با بیان اینکه آموزش پیشگیری از اعتیاد در مناطق حاشیه نشین یکی از برنامه های مهم پلیس در سال جاری است، افزود: 21 کلانتری در حاشیه تهران و نقاط آلوده مستقر هستند. محور برنامه های ما در این محلات آموزش و پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی است. آموزش یکی از برنامه های ما در سال 98 است که در مساجد، مدارس، شورایاری ها، مناطق و محلات اجرایی خواهد شد.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه تئاتر خیابانی پیش از اعتیاد هم یکی از برنامه های ما در سال جاری است، خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم کلمه «نه گفتن» را به جوانان آموزش دهیم. در حال حاضر بیش از دو هزار مسجد در تهران وجود دارد که اگر هر مسجد یا حسینیه یک یا دو نفر معتاد را مدیریت و بازپروری کند اصلا در تهران معتادی نخواهیم داشت لذا لازم است که همه سازمان ها، نهادها، حسینیه ها، مدارس و مساجد پای کار بیایند و هر کدام یک معتاد را مدیریت و بازپروری کنند. ولی وضعیت کنونی تهران در حوزه معتادان متجاهر مناسب است، تهران حداقل ۲۰ هزار معتاد متجاهر دارد.

 

این در حالی است که اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار شبستان گفته بود:طبق پیگیری های ستاد مبارزه با مواد مخدر از طریق دستگاه قضایی، مقرر شد یک اقدام اساسی در جهت مصادره این منازل صورت بگیرد تا هر بار بعد از پلمپ، مجدا فعالیت خود را آغاز نکنند، انشالله بتوانیم با همکاری دستگاه های ذی زبط هر چه سریع تر این اقدام را عملیاتی کنیم.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه شیراز اردبیل بیرجند مسجد دهه کرامت در فارس دهه کرامت شبستان بیرجند خطبه های نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت منازل پلاک قرمز سرهنگ بخشنده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران