Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولین استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار کرد: در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولین و نخبگان استان در مورد مسایل، محدودیت ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهانگیری را همراهی می کنند.

برچسب ها: رویداد24 ، اسحاق جهانگیری ، زنجان ، عبور از شرایط تحریم ، تحریم کشور ، برجام ، خروج امریکا از برجام ، تنش میان ایران و آمریکا ، روابط ایران و آمریکا ، مناطق محروم روستایی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسحاق جهانگیری زنجان عبور از شرایط تحریم تحریم کشور برجام خروج امریکا از برجام تنش میان ایران و آمریکا روابط ایران و آمریکا مناطق محروم روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم