Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:45:13 GMT

دنیزلی: فصل قبل می خواستم در تراکتور باشم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۴۳۲

دنیزلی: فصل قبل می خواستم در تراکتور باشم

مصطفی دنیزلی دوشنبه شب هنگام ورود به تبریز در جمع خبرنگاران، از اینکه امسال وظیفه خطیر هدایت سرخ پوشان تبریزی را بر عهده گرفته است، ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام تلاش و دانش فوتبالی خود را به کار می‌گیرم تا با تراکتورسازی به موفقیت برسم.

وی پرهوادار بودن را مهمترین ظرفیت برای موفقیت این تیم بیان کرد و اظهار داشت: خوشحالم که تراکتورسازی از ظرفیت هوادار بیشمار برخوردار است و سعی می‌کنم با کمک آنها و انتقال تجربه و دانش خود به اعضای تیم، در لیگ برتر آینده مسیر موفقیت را با هم طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی با اشاره به زندگی سه ساله اش در سالی های قبل در تهران، اضافه کرد: من تجربیات خوبی از زندگی در کنار مردم ایران دارم و آشنایی قبلی با فضای فوتبالی این کشور باعث می‌شود در تبریز نیز در کنار هواداران این تیم قدر روزهای خوبی را سپری کنم.

وی از برگزاری نشست با مسئولان و بازیکنان تراکتورسازی طی روز جاری در محل باشگاه خبر داد و افزود: من آشنایی زیادی با اعضای تیم و البته بازیکنان ندارم که در نشست امروز به این آشنایی دست خواهم یافت تا پس از آن با شروع تمرینات روند آماده سازی تیم را آغاز کنیم.

به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی مربی ۶۹ ساله ترکیه‌ای شب گذشته با استقبال پرشور هواداران این تیم وارد تبریز شد.

وی که متولد شهر چشمه در استان ازمیر است، با سه تیم مطرح ترکیه‌ای گالاتاسارای، فنرباغچه و بشیکتاش به قهرمانی لیگ برتر این کشور دست یافته و از محبوبیت ویژه ای در فوتبال ترکیه و البته مردم تبریز برخوردار است.

دنیزلی از سال ۱۹۸۴ به عنوان کمک مربی در گالاتاسارای وارد جرگه مربیگری شد ودر بازگشت دوباره به این تیم در سال ۱۹۸۷، زرد و سرخ پوشان استانبول را به قهرمانی رساند.

وی که از سال ۱۹۹۶ سرمربیگری تیم ملی ترکیه را بر عهده گرفت، اولین مربی تاریخ فوتبال این کشور است که توانست تیم ملی به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ رهنمون کند و با بازی‌های درخشان در آن رقابت‌ها چشم‌ها را به فوتبال ترکیه معطوف کند.

همین تیم ملی ترکیه با سرمربیگری شنول گونش توانست در جام جهانی ۲۰۰۲ به رتبه سوم دست پیدا کند.

۳۰۳۸/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد