Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت نفت به‌عنوان مجری اجرای طرح ترمیم حقوق کارکنان پیمانکاری، ابتدا نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع در کل صنعت نفت اقدام کرده است که در این راستا، با تکمیل و ایجاد این بانک اطلاعاتی به‌زودی پرداخت حقوق پیمانکارانِ صنعت نفت به‌صورت متمرکز و همزمان با رسمی‌ها و قراردادی‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این پرداخت حقوق کارکنان پیمانکاری معمولاً با چند روز تاخیر و بسیار نامرتب انجام می‌شد ولی از این پس، قرار است تاخیر در پرداخت‌ها ممنوع شود.

کارگران پیمانکاری صنعت نفت ابراز امیدواری کردند، این اتفاق گامی باشد در جهت رفع تبعیض: «خدا کند با اجرای قانون کار یکسان- مزد یکسان دستمزدها نیز برابر شود.»

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟