Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:27:55 GMT

داور جودوی خراسانی درجه بین المللی کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۹۴۳

داور جودوی خراسانی درجه بین المللی کسب کرد

مهدی عجمی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همایش ارتقا درجه داوری قاره‌ای کانتینانتال از روز بیستم خرداد جاری به مدت یک هفته در شهر چیانگ مای کشور تایلند برگزار شد و توکلی به عنوان رئیس کمیته داوران خراسان رضوی همراه با دو داور مرد و یک داور زن دیگر از جمهوری اسلامی ایران در این دوره شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدرس این دوره بین المللی را "کاواگوچی" رئیس کمیته داوران آسیا اعلام و بیان کرد: هر چهار داور ایرانی شرکت کننده در این دوره توانستند آزمونهای آن را با موفقیت پشت سر گذاشته و درجه داوری بین المللی خود را بدست آورند.

سرپرست هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: پیش از این نیز حمید علیزاده دیگر داور خراسانی درجه داوری بین المللی جودو را کسب کرده بود.

چهار هزار مرد و هزار زن به صورت سازمان یافته در رشته‌های جودو، جوجیتسو و کوراش در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

۷۵۰۷/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳