Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رييس شوراي شهر: امروزه که ايران بيش از هر زمان ديگري با تهديدات و توطئه بيگانگان مواجه است ما بيش از گذشته به چمران‌ها وشريعتي‌ها نياز داريم.
به گزارش آريا، محسن هاشمي رييس شوراي اسلامي شهر تهران در ابتداي يکصدو چهل و نهمين جلسه شورا با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفي چمران و درگذشت دکتر علي شريعتي گفت: اين دو چهره شاخص تاريخ انقلاب اسلامي، که تاثيرگذاري فراواني بر نسل جوانان دهه پنجاه داشتند از نماد‌هاي تلفيق تعهد و تخصص در زمانه خود محسوب مي‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه يادآور شد: چمران وشريعتي با وجود تحصيل در بهترين دانشگاه‌هاي غرب، بازگشت به وطن و حضور در ميان مردم را برگزيدند ودر اين راه آماج سخت‌ترين حملات، ترور شخصيت و سرزنش‌ها شدند، اما عشق به اسلام ومردم نتوانست خللي در اراده آنان براي ساختن جامعه و فردايي بهتر پديد آورد.
محسن هاشمي تاکيد کرد: امروزه که ايران بيش از هر زمان ديگري با تهديدات وتوطئه بيگانگان مواجه است ما بيش از گذشته به توليد وتکثير چمران‌ها وشريعتي‌ها نياز داريم که دغدغه نخست شان وطن، مردم و دين باشد، با متحجران و بيگانه گرايان مرز بندي داشته باشند و مطابق با زمانه بينديشند، برانگيزانند و عمل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چمران ها شريعتي ها نياز داريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

کد خبر 6095637

دیگر خبرها

  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور