Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:41:17 GMT

آغاز جمع آوري پل گيشا از اول تير

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۱۰۹

آغاز جمع آوري پل گيشا از اول تير

خبرگزاري آريا- معاون ترافيکي راهور تهران: جمع آوري پل گيشا از اول تير آغاز و محدوديت‌هاي ترافيکي در اطراف آن اعمال مي‌شود.
به گزارش آريا، سرهنگ رضايي درباره محدوديت هاي پل گيشا گفت: رانندگاني که از روي پل گيشا در جهت شرق به غرب و بالعکس تردد مي‌کنند، بايستي از دوربرگردان‌هاي بزرگراه شهيد چمران و ساير محور‌هاي جايگزين اين پل به ويژه بزرگراه شهيد حکيم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با اغاز جمع آوري پل گيشا، سنگيني بار محور‌هاي منتهي به اين پل، بديهي خودهد بود و به شهروندان عزيزي که قصد سفر به اين محدوده را خواهند داشت، توصيه مي‌شود برنامه ريزي لازم را براي سفر خود داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگي کنند.
سرهنگ رضايي گفت: پيش بيني ما افزايش مشکلات ترافيکي اين مقطع به ويژه با اغاز فصل بازگشايي مدارس است که بايستي براي آن زمان نيز تمهيدات ويژه تري براي جذب بموقع بارترافيکي ديده شود.
معاون ترافيکي افزود: محدوديت‌هاي طرح عمراني پل گيشا در هر دو مسير جنوب به شمال بزرگراه شيخ فضل اله، ورودي به جلال آل احمد و دسترسي شمال به جنوب بزرگراه شهيد چمران به حکيم شرق است.
سرهنگ رضايي ادامه داد: همسطح سازي و فعال کردن محور تندرو و کندرو بزرگراه شهيد چمران زير پل گيشا در هر دو مسير رفت و برگشت به منظور عبور حجم بيشتري از خودروها در روز‌هاي اوليه جمع آوري عرشه پل و جذب بهتر بار ترافيکي از اقدامات روان سازي است.
وي افزود: گارديل‌هاي خط ويژه در مقاطع ذيل جمع آوري مي‌شود:
- مسير شمال به جنوب بزرگراه چمران از حدفاصل ضلع جنوبي پل گيشا تا دوربرگردان تازه ساخت
- مسير جنوب به شمال بزرگراه چمران از حدفاصل باقرخان تا خروجي تونل توحيد
- مسير شمال به جنوب بزرگراه چمران از حدفاصل دوربرگردان جديد مقابل بوستان گفتگو تا زير پل گيشا.
سرهنگ رضايي افزود: پس از 48 ساعت از اغاز اطلاع رساني، انسداد‌ها برابر طرح انجام مي‌شود و تا حداقل سه روز هيچ گونه عمليات عمراني روي پل گيشا انجام نمي‌شود تا پس از تاييد طرح تغيير مسير توسط پليس و نبودن مشکلات ترافيکي، عمليات عمراني آغاز شود.
سرهنگ رضائي اظهار داشت: شهرداري موظف است نهايت تلاش خود را انجام بدهد تا قبل از پايان سال جاري در مرحله اول مسير شرق به غرب زير گذر پل گيشا را بهره برداري برساند.
پل گيشا در 45 روز تا دو ماه جمع آوري خواهد شد
معاون فني و عمراني شهرداري تهران گفت : از چند روز آينده عبور و مرور پل گيشا مسدود مي شود و جمع آوري آن 45 روز تا دوماه طول خواهد کشيد.
صبوري گفت: پل گيشا در سال 1360 ساخته شد اما با توجه به اينکه مقاومت لازم را در مقابل زلزله و بارهاي لرزه اي ندارد، بحث مقاوم سازي آن بي معني است و بايستي جمع آوري شود.
وي گفت: ساخت زيرگذر پل گيشا به جاي مقاوم سازي آن از چند سال گذشته آغاز شد اما به خاطر شرايطي متوقف بوده و چند ماه است با تامين اعتبار کار ساخت زيرگذر آغاز شده است.
معاون فني و عمراني شهرداري تهران ادامه داد : احتمالا از امشب يا فردا شب پل گيشا مسدود خواهد شد تا جمع آوري در مدت حداکثر دو ماه به پايان برسد و ساخت زيرگذر با جديت آغاز شود.
وي گفت : زيرگذر شامل سه محور عبوري خواهد بود و تلاش 24 ساعته ما بر اين است در اسفند ماه ساخت آن به پايان برسد.
صبوري ادامه داد : پل گيشا بعد از جمع آوري از رده خارج نمي شود بلکه با طراحي جديدي براي پل عابر پياده ساماندهي مي شود که به صورت ويژه طراحي و بعد از پايان کار در همين تقاطع چمران جلال آل احمد نصب خواهد شد.
وي افزود: هزينه تقريبي ساخت پل 200 ميليارد تومان برآورد شده است اما با توجه به شرايط اقتصادي در پايان کار قيمت تمام شده اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز جمع آوري پل گيشا اول تير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام

ناصر مرادی پویانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: حوزه‌ی زکات این نهاد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با آغاز برداشت محصولات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جمع آوری زکات غلات کشاورزان استان آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی استان ایلام که برداشت محصولات کشاورزی آغاز شده است گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از ۲ میلیارد تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه زکات جمع آوری شده توسط این نهاد و اعضای شورای زکات در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در تازه‌ترین مورد از توزیع زکات مبلغ ۶ میلیارد تومان زکات فطریه بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

مرادی پویانی افزود: این میزان زکات فطریه با مشارکت این نهاد و دیگر دستگاه‌های جمع آوری کننده مانند بهزیستی، سازمان زندان‌ها، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و.... در سطح استان جمع آوری و در بین مردم نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 6099720

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی